Sostinės vaikų ir jaunimo centras HOBIVERSE – yra neformaliojo švietimo įstaiga, organizuojanti:
• būrelius bei stovyklas vaikams ir jaunimui;
• užsiėmimus suaugusiems ir šeimai;
• seminarus, edukacijas bei projektines veiklas mokyklos bendruomenei – mokytojams, moksleivių klasėms.
VAIKAMS, JAUNIMUI, SUAUGUSIEMS, ŠEIMAI
MOKYKLOS BENDRUOMENEI: MOKYTOJAMS, KLASĖMS
Kaip užsiregistruoti į būrelį?
Informacija apie:
Kokios kompensacijos ir nuolaidos man priklauso?
Kaip įsigyti sveikatingumo abonementą, apsilankymus baseine?
Kaip užsiregistruoti į seminarą, edukaciją, projektą?
Kaip mes rūpinamės Jūsų privatumu?
Kaip HOBIVERSE teikia informaciją, atsako į klausimus?
Kokią informaciją siunčia HOBIVERSE?
Kada dirba HOBIVERSE?