Stovykla „Aparatų inžinerija ir stop animacija“ (2025 m. vasario 17–21 d., 7–12 m.)

Stovykla

Unikalioje 5 dienų stovykloje HOBIVERSE  Užupio laboratorijoje, jaunieji kūrėjai taps išraėjais ir inžinieriais, išmoks inžinerijos pagrindų ir konstruos veikiantį saldainių aparatą, paremtą automatikos principais.

Svovyklos metu vaikai patirs išgyvenimo žygį Vilniaus rezervato teritorijoje, kuriame plačiau išplėsime praeities ir ateities technologijų temą, tapsime ateities kūrėjais. Išradimų situacijas fiksuosime stop-motion animacijos filmuku: nuo scenarijaus rašymo iki dekoracijų kūrimo, kadravimo ir įgarsinimo. 

Stovyklą vainikuos, populiariųjų DALGON saldainių dirbtuvėlės, kuriuos dalyviai turės galimybę pasigaminti patys.

Stovykla remiasi STEAM principais (mokslas, technologijos, inžinerija, menas ir matematika), todėl ugdomas kūrybiškumas, techniniai gebėjimai, problemų sprendimo įgūdžiai, komandinis ir individualus darbas!

Skaityti daugiau

Vaikai išmoks:

  • Suprasti automatikos ir inžinerijos principus per senųjų ir naujųjų technologijų pažinimą.
  • Ugdyti(s) kritinį mąstymą kūrybiškumą, maketavimo – prototipavimo įgūdžius bei gebėjimą dirbti komandoje.
  • Per stop-motion animacijos kūrybą vaikai išmoks argumentuotai pristatyti savo idėją, lavins komunikacijos įgūdžius bei gebėjimą spręsti problemas.

Programa:

Kievieną dieną – dienos plano (pradžioje) bei įspūdžių (dienai baigiantis) aptarimas; taip pat priešpiečių pertrauka.

1 diena: Susipažinimas ir išgyvenimo ekskursija po Vilniaus pilių rezervatą

  • Įvadas į  senųjų ir naujųjų technologijų pažinimą. 
  • Komandinis inovacijų kūrimo žaidimas
  • Stop-motion animacijos paruošiamieji darbai
  • Dienos refleksija 

2 diena: Inžinerijos ir animacijos pradžia

  • Dienos plano aptarimas ir kūrybinis žaidimas
  • Animacijos scenarijaus ir personažų kūrimas. Pirmųjų animacijos scenų filmavimas.
  • Saldainių aparato projektavimas: automatų veikimo principai ir prototipų gamyba.
  • Dienos refleksija – idėjų aptarimas

3 diena: Kūrybinis procesas

  • Dienos plano aptarimas ir motyvacinis žaidimas
  • Sudėtingesnių animacijos scenų filmavimas ir įgarsinimo pradžia
  • Saldainių aparato konstravimas ir praktiniai eksperimentai.
  • Dienos refleksija – proceso aptarimas

4 diena: Projektų užbaigimas

  • Dienos plano aptarimas ir komandinis žaidimas
  • Finalinis animacijos filmavimas, montažas ir įgarsinimo darbai.
  • Saldainių aparato konstravimo užbaigimas ir veikimo testavimas
  • Dienos refleksija – pasiruošimas pristatymams

5 diena: Pristatymų diena!

  • Kūrybinis rytas ir pasiruošimas pristymams
  • Animacijos ir saldainių aparatų pristatymas
  • DALGON saldainių gamyba ir žaidimas
  • Stovyklos aptarimas, diplomų įteikimas

Esant nenumatytoms aplinkybėms, laikas ir/ar programa gali keistis. 

Svarbiausia informacija:

Stovyklos data:2025 vasario 17–21 d.,  (5 dienos)
Vyks:HOBIVERSE Užupio laoratorijoje (Krivių g. 13) 
Laikas:10.00–14.00 val.
Vaikų amžius:7–12 metų
Maitinimas:1 kartą per dieną –  priešpiečius (11.15 val.). 
Jei vaikas turi ypatingų mitybos poreikių, prašome apie tai informuoti organizatorius iš anksto.
Kaina:100 Eur (5 dienos)

Programa:

1 diena

    • Susipažinsime su komiksų personažų piešimu, žaisime, kabėsimės, diskutuosime

2 diena

    • Piešime komiksus,  rungsimės protmušyje

Sudarant sutartį būtina pateikti vieno is tėvį (ar globėjų) ir vaiko asmens dokumentus – sutartis be asmens dokumentų nesudaroma.

Sutartis galioja iki einamųjų mokslo metų birželio 15 d. Nutraukti sutartį anksčiau termino, vienašališkai galite tik ispėję mus ne vėliau kaip prieš 30 kalendorinių dienų.

Sutartis nutraukiama kalendorinio mėnesio paskutinę dieną. Apie savo apsisprendimą nutraukti sutartį, galite mus informuoti bet kurią einamojo mėnesio dieną el. paštu [email protected] arba atvykus į SVJC Informacinį centrą, bet sutarties nutraukimas bus užfiksuotas tik to mėnesio paskutinei dienai. Už einamąjį mėnesį turėsite būti pilnai atsiskaitę, nes iki pat jo pabaigos palaugos bus teikiamos pagal numatytą tvarkaraštį. Būrelio vadovo informavimo apie ketinimą nebelankyti užsiėmimų, nelaikome SVJC informavimu, kadangi vadovas sutarčių neadministruoja.

Paslaugų teikimas gali buti sustabdomas (del atostogų, ligos ir pan.) per visą sutarties galiojimo laikotarpį – 2 (du) kartus po 7 (septynias) kalendorines dienas arba 1 (viena) kartą 14 (keturiolikai) kalendorinių dienų. Viso 14 (keturiolikai) dienų per sezoną. Paslaugų gavėjas, noredamas sustabdyti paslaugų teikimą, privalo apie tai informuoti paslaugų teikeją ne veliau kaip pirmąją sustabdymo dieną, pateikdamas raštišką prašymą SVJC Informaciniame centre arba el. paštu [email protected]. Pasibaigus sustabdymo laikotarpiui, sutarties vykdymas automatiškai tęsiamas toliau.

Sąskaitos išrašomos ir išsiunčiamos kiekvieno mėn. pradžioje ir turi būti apmokėtos iki einamojo mėn. 10d., jei vėluojate mokėti, skaičiuojami delspinigiai. Siunčiamos sąskaitos yra tik primenamojo pobūdžio, sąskaitos negavimas neatleidžia nuo mokėjimo.

Pasirašant sutartį informaciniame centre, pirmojo mėnesio įmoka sumokama iš karto. Perkant paslaugas internetu, galima apmokėti per 24 val. nuo pirkimo pradžios. Neapmokėjus per parą, vietos rezervacija yra atšaukiama.

Atliekant pavedimą, banko grafoje „kliento kodas gavėjo informacinėje sistemoje” būtina nurodyti savo mokėtojo kodą, kurį rasite pirmajame sutarties puslapyje.

Užsiėmimai nevyksta tik per valstybines šventes, moksleivių atostogų metu užsiėmimai vyksta įprastu grafiku.

Programa:

1 diena

    • Susipažinsime su komiksų personažų piešimu, žaisime, kabėsimės, diskutuosime

2 diena

    • Piešime komiksus,  rungsimės protmušyje
  • LAIKAS –  2025 sausio 2–3 d.,  (2 dienos), 10.00–14.00 val.
  • VAIKAI VALGYS – 1 kartą per dieną – priešpiečius (12.00–12.20 val.).
  • PAGRINDINĖ BŪSTINĖ – HOBIVERSE, Konstitucijos pr. 25., 210 kab.
  • LAIKAS –  2025 sausio 2–3 d.,  (2 dienos), 10.00–14.00 val.
  • VAIKAI VALGYS – 1 kartą per dieną – priešpiečius (12.00–12.20 val.).
  • PAGRINDINĖ BŪSTINĖ – HOBIVERSE, Konstitucijos pr. 25., 210 kab.
  • Suprasti automatikos ir inžinerijos principus per senųjų ir naujųjų technologijų pažinimą.
  • Ugdyti(s) kritinį mąstymą kūrybiškumą, maketavimo – prototipavimo įgūdžius bei gebėjimą dirbti komandoje.
  • Per stop-motion animacijos kūrybą vaikai išmoks argumentuotai pristatyti savo idėją, lavins komunikacijos įgūdžius bei gebėjimą spręsti problemas.
  • Suprasti automatikos ir inžinerijos principus per senųjų ir naujųjų technologijų pažinimą.
  • Ugdyti(s) kritinį mąstymą kūrybiškumą, maketavimo – prototipavimo įgūdžius bei gebėjimą dirbti komandoje.
  • Per stop-motion animacijos kūrybą vaikai išmoks argumentuotai pristatyti savo idėją, lavins komunikacijos įgūdžius bei gebėjimą spręsti problemas.

1 diena: senųjų ir naujųjų technologijų pažinimą

 

Susipažinimas ir išgyvenimo ekskursija po Vilniaus pilių rezervatą.

  • Įvadas į  senųjų ir naujųjų technologijų pažinimą.
  • Komandinis inovacijų kūrimo žaidimas
  • Stop-motion animacijos paruošiamieji darbai
  • Dienos refleksija

 

2 diena: Inžinerijos ir animacijos pradžia

  • Dienos plano aptarimas ir kūrybinis žaidimas
  • Animacijos scenarijaus ir personažų kūrimas. Pirmųjų animacijos scenų filmavimas.
  • Saldainių aparato projektavimas: automatų veikimo principai ir prototipų gamyba.
  • Dienos refleksija – idėjų aptarimas

 

3 diena: Kūrybinis procesas

  • Dienos plano aptarimas ir motyvacinis žaidimas
  • Sudėtingesnių animacijos scenų filmavimas ir įgarsinimo pradžia
  • Saldainių aparato konstravimas ir praktiniai eksperimentai.
  • Dienos refleksija – proceso aptarimas

 

4 diena: Projektų užbaigimas

  • Dienos plano aptarimas ir komandinis žaidimas
  • Finalinis animacijos filmavimas, montažas ir įgarsinimo darbai.
  • Saldainių aparato konstravimo užbaigimas ir veikimo testavimas
  • Dienos refleksija – pasiruošimas pristatymams

 

5 diena: Pristatymų diena!

  • Kūrybinis rytas ir pasiruošimas pristymams
  • Animacijos ir saldainių aparatų pristatymas
  • DALGON saldainių gamyba ir žaidimas
  • Stovyklos aptarimas, diplomų įteikimas1 diena: senųjų ir naujųjų technologijų pažinimąSusipažinimas ir išgyvenimo ekskursija po Vilniaus pilių rezervatą.
    • Įvadas į  senųjų ir naujųjų technologijų pažinimą.
    • Komandinis inovacijų kūrimo žaidimas
    • Stop-motion animacijos paruošiamieji darbai
    • Dienos refleksija

     

    2 diena: Inžinerijos ir animacijos pradžia

    • Dienos plano aptarimas ir kūrybinis žaidimas
    • Animacijos scenarijaus ir personažų kūrimas. Pirmųjų animacijos scenų filmavimas.
    • Saldainių aparato projektavimas: automatų veikimo principai ir prototipų gamyba.
    • Dienos refleksija – idėjų aptarimas

     

    3 diena: Kūrybinis procesas

    • Dienos plano aptarimas ir motyvacinis žaidimas
    • Sudėtingesnių animacijos scenų filmavimas ir įgarsinimo pradžia
    • Saldainių aparato konstravimas ir praktiniai eksperimentai.
    • Dienos refleksija – proceso aptarimas

     

    4 diena: Projektų užbaigimas

    • Dienos plano aptarimas ir komandinis žaidimas
    • Finalinis animacijos filmavimas, montažas ir įgarsinimo darbai.
    • Saldainių aparato konstravimo užbaigimas ir veikimo testavimas
    • Dienos refleksija – pasiruošimas pristatymams

     

    5 diena: Pristatymų diena!

    • Kūrybinis rytas ir pasiruošimas pristymams
    • Animacijos ir saldainių aparatų pristatymas
    • DALGON saldainių gamyba ir žaidimas
    • Stovyklos aptarimas, diplomų įteikimas

Pasirinkite tinkamiausią grupę

Laisvų vietų

Kartai per savaitę

Rasta: 1 rezultatų

Vadovai

Veronika Guželytė

Produkto dizainerė, pedagogė, edukacinių projektų autorė. Kaip mentorė ji padeda vaikams ir bendruomenėms atskleisti jų savitumą, lavinti kritinį mąstymą, susipažinti su dizaino pagrindais – maketavimu, prototipavimu – bei ugdyti kūrybišką idėjų generavimą. Veronika aktyviai kuria aktualų edukacinį turinį bendradarbiaudama su aukštosiomis mokyklomis ir įvairiais partneriais. Ji stažavosi Indijos, Vokietijos, Japonijos ir Lietuvos mokyklose, o už tarpkultūrinio bendradarbiavimo tarp Azijos ir Europos skatinimą buvo apdovanota prestižine Azijos–Europos fondo stipendija. Veronika siekia kuo plačiau atskleisti vaikams inovacijų ir technologijų pasaulį. Ji yra Ateities maisto dizaino festivalio vaikams autorė ir organizatorė.

Iškilo klausimų?

Rašykite el. p. [email protected] 
Taip pat visada galite kreiptis į HOBIVERSE Informacinį centrą:
[email protected], +370 5 273 3333 

Konstitucijos pr. 25, LT-08105 Vilnius

Vilniaus miesto savivaldybės viešoji įstaiga, neformaliojo vaikų / suaugusiųjų švietimo grupės universalus daugiafunkcinis centras.

Duomenys apie Hobiverse kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre. Kodas 305956699


© Hobiverse 2025. Visos teisės saugomos

Atsiskaitomoji sąskaita AB „Swedbank" – LT66 7300 0101 7137 2648

Iš viso 0 €