Iš visų vaiko pasirinkimų bent jau vienas turėtų būti judrus. Prasidėjus karantinui daugelio gyvenimas tapo dar sėslesnis. Tam puikiai tinka šokis ir gimnastika, susiejančios sportą ir menus, formuojančios taisyklingą laikyseną, koordinaciją, stiprinančios visas raumenų grupes. Taip pat įvairios sportinės veiklos, baseinas, stalo tenisas, komandiniai žaidimai. Judriosios veiklos sutvirtina ne tik raumenis, tačiau ir būdą, ir ryžtą, reikalingą tikslų siekimui.
Jei vaikas emociškai jautresnis, specialistų teigimu jam labiau tiks meninės raiškos būreliai, kuriuose daugiau galimybių kūrybiškai atsiskleisti, atsipalaiduoti – pavyzdžiui, tapybos, fotografijos, dramos, muzikos ir pan. Meninės improvizacijos, beje, puikiai pakeičia žodžius, reikšiant emocijas, troškimus, baimes. Ir šis raiškos būdas vaikams labai patinka.
Teatro būreliuose puikiai jaučiasi savo viduje netveriantys, viešumą mėgstantys vaikai. Tačiau ši veikla puikiai tiks ir tiems, kam reikia tobulinti viešojo kalbėjimo įgūdžius ar nugalėti scenos baimę.
Labai svarbu padėti vaikui pasirinkti būrelį, bet nepasirinkti už ją ar jį. Tai ypač pabrėžia Lietuvos vaikų ir jaunimo centro ugdymo specialistai. Jei vaikui, svajojančiam apie spalvas, molbertą ir teptukus, liepsite lankyti baseiną (net jei tai ir labai sveika), vargu ar ji(s) jausis laiminga(s). Už vaiką sprendimus priimti ir jų gyvenimą nugyventi besistengiantys tėveliai – nemenkas iššūkis LVJC būrelių vadovams. Tačiau jie turi savų būdų, kaip su mamų visažiniškumu kovoti.
Pastebėjusi smurtą prieš vaiko nuomonę ir valią, LVJC skanios studijos „Jaunasis kulinaras“ vadovė Žydrūnė drąsina vaikus atvirai kalbėtis su savo tėvais apie savo norus ir poreikius. Jei vaikui labai nedrąsu, ar tėvai jų negirdi – iniciatyvą perima ir tarpininkės vaidmens imasi pati Žydrūnė.
„Tėvai, linkėdami tik gero, atima vaiko apsisprendimo laisvę ir pergalės džiaugsmą, menkina jo savivertę, smalsumą, savarankiškumą. Jei vaikas tikrai pats nežino, kokio būrelio norėtų, nuraminkite jį, kad nežinoti – tai visiškai visiškai normalu, – pataria Žydrūnė. – Svarbu padėti vaikui atpažinti savo poreikius ir išbandyti kelias veiklas, bet nemesti veiklos po karto, jeigu nepatiko kaimynas“.