Čia tyrinėjame, eksperimentuojame, ieškome unikalių sprendimo būdų, siekiame tapti inovatoriais ir kūrėjais, o ne vien tik technologijų vartotojais.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Kaip ugdyti vaikų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą spręsti problemas, derinant STEAM veiklas su augalų auginimu?Kaip derinti IKT įrankių panaudojimą su augalų auginimu?Apie projektais grįstą ugdymą, iliustruojant jį tikrais pavyzdžiais.
Kaip ugdyti vaikų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą spręsti problemas, derinant STEAM veiklas su augalų auginimu?Kaip derinti IKT įrankių panaudojimą su augalų auginimu?Apie projektais grįstą ugdymą, iliustruojant jį tikrais pavyzdžiais.
Kaip ugdyti vaikų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą spręsti problemas, derinant STEAM veiklas su augalų auginimu?Kaip derinti IKT įrankių panaudojimą su augalų auginimu?Apie projektais grįstą ugdymą, iliustruojant jį tikrais pavyzdžiais.
Kaip ugdyti vaikų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą spręsti problemas, derinant STEAM veiklas su augalų auginimu?Kaip derinti IKT įrankių panaudojimą su augalų auginimu?Apie projektais grįstą ugdymą, iliustruojant jį tikrais pavyzdžiais.
Sostinės vaikų ir jaunimo centras HOBIVERSE auga! Nuo rugsėjo pirmosios prie HOBIVERSE prisijungianti globalaus kūrybiškumo akceleratoriaus VIVITA LIETUVA komanda tampa HOBIVERSE Užupio laboratorija.