Dalyviai susipažins su STEAM, sužinos, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;išmoks sukurti savo „robotukus“ bei pritaikyti juos ugdymo aplinkoje.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Žaidžiant šiuos žaidimus lavinama smulkioji motorika, turinti ypatingą reikšmę kalbos ugdymui. Sužinosime, kaip organizuoti ir pateikti aktyvias, žaismingas ir įtraukiančias meninio ugdymo veiklas ne tik kontaktiniu, bet ir nuotoliniu būdu; sužinosime, kaip sužadinti vaikų smalsumą ir sudominti siūloma veikla; seminaro metu kartu sukursime pirštukų pasaką-žaidimą pagal klasikinę muziką.
Žaidžiant šiuos žaidimus lavinama smulkioji motorika, turinti ypatingą reikšmę kalbos ugdymui. Sužinosime, kaip organizuoti ir pateikti aktyvias, žaismingas ir įtraukiančias meninio ugdymo veiklas ne tik kontaktiniu, bet ir nuotoliniu būdu; sužinosime, kaip sužadinti vaikų smalsumą ir sudominti siūloma veikla; seminaro metu kartu sukursime pirštukų pasaką-žaidimą pagal klasikinę muziką.
Grįžtamasis ryšys gali ir pastiprinti, ir motyvuoti žmogų. Tačiau netinkamai suteiktas – gali sukelti pasipriešinimą, pyktį, įtampą, privesti prie konfliktų. Mokyklos, kurios veikla grįsta santykiu ir grįžtamuoju ryšiu, bendruomenės nariams neretai tenka susidurti su netinkamai suteikto grįžtamojo ryšio padariniais, tad labai svarbu įvaldyti jo teikimo technikas bei išmokti grįžtamojo ryšio prašyti taip, kad jis padėtų tobulėti ir augti.
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Grįžtamasis ryšys gali ir pastiprinti, ir motyvuoti žmogų. Tačiau netinkamai suteiktas – gali sukelti pasipriešinimą, pyktį, įtampą, privesti prie konfliktų. Mokyklos, kurios veikla grįsta santykiu ir grįžtamuoju ryšiu, bendruomenės nariams neretai tenka susidurti su netinkamai suteikto grįžtamojo ryšio padariniais, tad labai svarbu įvaldyti jo teikimo technikas bei išmokti grįžtamojo ryšio prašyti taip, kad jis padėtų tobulėti ir augti.
Grįžtamasis ryšys gali ir pastiprinti, ir motyvuoti žmogų. Tačiau netinkamai suteiktas – gali sukelti pasipriešinimą, pyktį, įtampą, privesti prie konfliktų. Mokyklos, kurios veikla grįsta santykiu ir grįžtamuoju ryšiu, bendruomenės nariams neretai tenka susidurti su netinkamai suteikto grįžtamojo ryšio padariniais, tad labai svarbu įvaldyti jo teikimo technikas bei išmokti grįžtamojo ryšio prašyti taip, kad jis padėtų tobulėti ir augti.
Padėdami pedagogams integruoti darnaus vystymosi temas į ugdymo procesą ir pasiruošti Atnaujintų ugdymo programų įgyvendinimui, pagrindinio ugdymo mokytojus kviečiame į NEMOKAMAS kūrybines dirbtuves „Darnaus vystymosi temos ir kompetencijų raiška mokomuosiuose dalykuose“.
700 metų Vilniui – 700 minučių trukmės mokymų maratonas mokytojams. Startas – sausio 5 d. 8 val. ryto. Tai 27–-ios viena po kitos sekančios edukacijos įvairiausiomis temomis – nuo profesinių įgūdžių iki gyvenimo būdo subtilybių.