Žymos sportas rezultatai:

Būreliai vaikams ir jaunimui
  • Pilatesas

    Pilatesas – tai ištvermės, kūno lankstumo ir raumenų elastingumo treniruotė, susidedanti iš lėto giluminių raumenų mankštinimo jogos elementų pagrindu. Reguliariai mankštinantis, atpalaiduosite stuburą, gerinsite kraujotaką ir raumenų tonusą, išmoksite teisingai judėti.

  • Užsiėmimai treniruoklių salėje (jaunimui) vasarą

    Užsiėmimai treniruoklių salėje – kūno lavinimas ir formavimas, nesukeliantys nuobodulio. Raumenis čia tvirtinsite su įvairiais treniruokliais bei svarmenimis, išmoksite taisyklingos laikysenos bei kvėpavimo. Kiekvienas norintis gaus individualią, trenerio sudarytą programą. Be to, treniruočių metu galėsite drąsiai klausti trenerio, kaip taisyklingai atlikti vieną ar kitą pratimą.

  • Plaukimas Didžiajame baseine vasarą

    Plaukimo treniruotės Didžiajame baseine – smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: vaikai mokosi plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžia rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

  • Mokymas plaukti vasarą

    Mokymasis plaukti mažajame baseine – vieta, kurioje vaikučiai mokosi plaukti, susipažįsta su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis, mokosi įvertinti savo fizines galimybes konkrečiose situacijose. Vanduo yra gera terpė vaikams sveikai augti ir formuotis: čia jie grūdinasi, formuoja higienos įpročius, lavina kūną ir protą.

  • Aikido

    Aikido – tai unikalus kovos menas, kurio šaknys slypi senovės japonų samurajų filosofijoje ir fiziniame pasirengime. Aikido užsiėmimuose įgausite psichologinį atsparumą stresui, pagerinsite fizinę būklę bei sveikatą. Praktiškai išmoksite, kaip fiziškai ir psichologiškai apsaugoti save ekstremalioje situacijoje, įgyti pasitikėjimo savo jėgomis.

  • Joga vaikams

    Joga vaikams – tai sąmoninga jogos pozų, kvėpavimo ir atsipalaidavimo vieta, kurioje pakelsite savo energijos lygį. Čia nėra jokio spaudimo, rungtyniavimo, laimėtojų ir pralaimėtojų. Užsiėmimuose koncentruositės į savo pojūčius, būti čia ir dabar, bent akimirkai stabtelėti. Išmoksite įtempiant ir atpalaiduojant fizinį kūną, atpalaiduoti mintis, jausmus, emocijas ir protą.

  • Užsiėmimai treniruoklių salėje (jaunimui)

    Užsiėmimai treniruoklių salėje – kūno lavinimas ir formavimas, nesukeliantys nuobodulio. Raumenis čia tvirtinsite su įvairiais treniruokliais bei svarmenimis, išmoksite taisyklingos laikysenos bei kvėpavimo. Kiekvienas norintis gaus individualią, trenerio sudarytą programą. Be to, treniruočių metu galėsite drąsiai klausti trenerio, kaip taisyklingai atlikti vieną ar kitą pratimą.

  • Vandensvydis

    Vandensvydis – tai lyg rankinis vandenyje. Šiame užsiėmime išmoksite laisvai išsilaikyti ant vandens, pažinsite tiek vandensvydžio teoriją – kaip kuo geriau žaisti, tiek praktiką – patys smūgiuodami apvalųjį kamuolį. Be to, raumenukus mankštinsite ne tik vandenyje – apšilinėsite sporto salėje, darydami gimnastikos ir tempimo pratimus.

  • Šuoliai į vandenį

    Šuoliai į vandenį – viena įdomiausių ir grakščiausių sporto šakų pasaulyje, ugdanti drąsą, pasitikėjimą savimi, gerinanti bendrą fizinę formą. Užsiėmimų baseine metu mokysitės taisyklingai ir saugiai šokti į vandenį nuo skirtingų aukščių. O tam, kad tai padarytumėte plastiškai ir tiksliai, dalį užsiėmimų skirsite treniravimuisi salėje.

  • Mokymas plaukti

    Mokymasis plaukti Mažajame baseine – vieta, kurioje vaikučiai mokosi plaukti, susipažįsta su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis, mokosi įvertinti savo fizines galimybes konkrečiose situacijose. Vanduo yra gera terpė vaikams sveikai augti ir formuotis: čia jie grūdinasi, formuoja higienos įpročius, lavina kūną ir protą.

  • Stalo tenisas

    Stalo tenisas – viena judriausių sporto šakų, lavinanti pastabumą, koordinaciją ir reakciją. Pirmyn atgal lekiantis kamuoliukas ir sėkmingo smūgio azartas – štai kas skatina vėl ir vėl grįžti prie tinkleliu padalinto stalo ir... žaisti iš naujo!

  • Meninis plaukimas

    Meninis plaukimas – viena kūrybiškiausių sporto šakų, kurioje derinami plaukimo, gimnastikos, akrobatikos ir šokio elementai. Šių treniruočių metu sustiprinsite visą organizmą, suformuosite dailias kūno linijas, išmoksite grakščiai judėti tiek vandenyje, tiek sausumoje, pagerinsite bendrą estetikos supratimą.

  • Mažųjų sportas

    Mažųjų sporto užsiėmimai – tai smagios ir aktyvios sporto treniruotės! Užsiėmimų metu vaikučiai žaidžia judriuosius ir sportinius žaidimus, dalyvauja įvairiose rungtyse bei estafetėse. Be to, mažieji čia pažįsta skirtingas sporto šakas bei jų inventorių ir atranda sau mieliausią veiklą.

  • Mažųjų mokymas plaukti kartu su tėvais

    Mažųjų mokymas plaukti kartu su tėvais – smagi ir naudinga veikla visai šeimai! Vaikučiai čia pažįsta vandens pasaulį, tėvai – patobulina savo plaukimo įgūdžius. Be to, kiekvienas tėvelis tampa plaukimo mokytoju savo atžalai – užsiėmimo trenerė paaiškina ir parodo, kaip taisyklingai mokyti mažąjį plaukiką.

  • Plaukimas su pelekais

    Povandeninis plaukimas – vandens sportas, jungiantis įvairius plaukimo po vandeniu bei nardymo būdus. Mūsų centre vaikai išmoksta plaukti su pelekais bei plaukti su balionais į tolį, vysto raumenų, organizmo ištvermę ir stiprina savo širdelę.

  • Plaukimas Didžiajame baseine

    Plaukimo treniruotės Didžiajame baseine – smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: vaikai mokosi plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžia rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

  • Koncertinė gimnastika

    Koncertinė gimnastika – tai tiltas tarp sporto ir meno, tarp gimnastikos ir šokių. Vaikai čia stiprina raumenukus, gerina laikyseną, koordinaciją bei lankstumą. Taip pat išmoksta klasikinio, moderniojo bei pramoginio šokio pagrindų, susidraugauja su scena.

  • Fechtavimas

    Fechtavimas – viena iš kilniausių sporto šakų. Čia lavinamas grakštumas, išmokstama inteligentiškos kovos bei pagarbos priešininkui principų. Fechtavimas stiprina ne tik kūną, bet ir charakterį – kartu su raumenukais auga pasitikėjimas savimi bei pagarba aplinkiniams.

  • Dziudo

    Dziudo užsiėmimai – kovos menas bei sportinė disciplina, vedanti į kūno bei dvasios harmoniją. Šiame užsiėmime sustiprėsite fiziškai, išmoksite apsiginti ir svarbiausia – apginti silpnesnius. Be to, lavinsite savo koordinaciją, reakcijos greitį, išmoksite tikėti ir pasitikėti savimi!

Veiklos suaugusiesiems ir šeimai
  • Treniruoklių salė

    Ko gero, visi žinome, kad būdami aktyvesni, esame geresnės nuotaikos, energingiau dirbame ir turime stipresnį imunitetą. Be to, sutvirtėja raumenys ir dailesnėmis tampa kūno linijos. Tad kam delsti ir sportavimą atidėti amžinam „rytoj“? Pradėkite judėti, iš naujo patirdami aktyvaus, sveiko gyvenimo džiaugsmus!

  • KŪNO DIZAINAS: treniruoklių salė, grupiniai užsiėmimai, baseinas

    Mūsų centro kūno dizaino treniruotės padės jums atskleisti savo grožį, jėgą ir pajausti vidinę pusiausvyrą. Treniruočių metu atliekami pratimai įvairioms raumenų grupėms, širdies ir kraujagyslių stiprinimui. Ištvermės ir kūno lankstumo bei raumenų elastingumo treniruotės saugo stuburą nuo įtampos, gerina kraujotaką bei raumenų tonusą.

  • Kūno balansas / Grupinės treniruotės

    Kūno balansas – tai jėgos treniruotė, kuri lavina lankstumą, koordinaciją ir kūno raumenis, bet ir tuo pačiu saugo stuburą, riboja jam skiriamą krūvį. Užsiėmimas skirtas įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms.

  • Pilates / Grupinės treniruotės

    Pilates – tai speciali ištvermės, kūno lankstumo ir raumenų elastingumo treniruotė, susidedanti iš lėto giluminių raumenų mankštinimo, jogos elementų pagrindu. Pilates atpalaiduoja stuburą nuo įtampos, gerina kraujotaką ir raumenų tonusą. Raumenys stiprinami be didelės įtampos, todėl treniruotė ramina bei atpalaiduoja.

  • Pilates MIX / Grupinės treniruotės

    Pilates MIX – tai pilatesą ir kalanetiką apjungiantis užsiėmimas, kuris išjudina visus kūno raumenukus.

  • Plastinė gimnastika / Grupinės treniruotės

    Plastinės gimnastikos užsiėmimas susideda iš anticeliulitinės pilateso mankštos, tempimo pratimų ir jogos pagrindų. Tai programa visam kūnui, lavinanti raumenų elastingumą, jėgą, sąnarių lankstumą, padedanti atsikratyti viršsvorio ir nugaros skausmų. Užsiėmimas tinka tiems, kurie nemėgsta intensyvaus treniruočių tempo, šuolių ar bėgimo.

  • Functional training + ABL / Grupinės treniruotės

    Functional training + ABL – tai intensyvi treniruotė, kurioje atliekami pilvo, sėdmenų ir kojų raumenų stangrinimo pratimai, padedantys atsikratyti antsvorio ir padailinti kūno linijas. Užsiėmimas ypač padeda suformuoti sportišką ir stangrų kūną.

  • Studija MIX / Grupinės treniruotės

    Studia MIX treniruotėje susipina aerobikos, jėgos bei kiti fitneso krypčių elementai. Tai subalansuotas krūvis, kuris lavina koordinaciją, ritmo pojūtį, dailina kūno linijas, sutvirtina kūną bei mažina įtampą.

  • Stepas / Grupinės treniruotės

    Stepas – tai aukšto intensyvumo treniruotė, kurioje stiprinami raumenys (ypač kojų, sėdmenų) ir širdies, kraujotakos bei kvėpavimo sistemos, lavinama koordinacija. Užsiėmimas skirtas mėgstantiems aktyvų sportą.

  • Harmony / Treniruočių programa

    Harmony – tai unikali treniruočių programa, sudaryta iš atletinės gimnastikos, aerobikos, jogos, cigun, taiči pratimų, padedančių treniruoti fizinį ir energetinį kūną. Užsiėmimuose išmoksite atrasti ir išlaikyti savo gyvenime pusiausvyrą, padaryti jį paprastesnį ir maloniai ramesnį.

  • Individualios plaukimo treniruotės

    Individualios plaukimo treniruotės – vieta, kurioje kartu su treneriu gerinsite savo plaukimo įgūdžius, nugalėsite vandens baimes ir pasiruošite vasaros sezonui. Treniruočių metu visas dėmesys skiriamas vienam plaukikui, tad programa sudaroma individualiai.

  • Šuoliai į vandenį

    Šuoliai į vandenį – viena įdomiausių ir grakščiausių sporto šakų pasaulyje, ugdanti drąsą, pasitikėjimą savimi, gerinanti bendrą fizinę formą. Užsiėmimų baseine metu mokysitės taisyklingai ir saugiai šokti į vandenį nuo skirtingų aukščių. O tam, kad tai padarytumėte plastiškai ir tiksliai, dalį užsiėmimų skirsite treniravimuisi salėje.

  • Vandens aerobika

    Aerobikos vandenyje metu Jūs nerizikuojate gauti traumos ar pavargti nuo pernelyg didelio krūvio, nes vandens pasipriešinimas teigiamai veikia Jūsų raumenis ir sąnarius. Vandens aerobika padeda išspręsti viršsvorio, varikozinio kraujagyslių išsiplėtimo, sąnarių, stuburo problemas, taip pat padeda atsigauti po traumų.

  • Suaugusiųjų mokymas plaukti

    Suaugusiųjų mokymasis plaukti – vieta, kurioje mokysitės plaukti, susipažinsite su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis bei išmoksite įvertinti savo fizines galimybes konkrečiose, su vandeniu susijusiose situacijose.

  • Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas

    Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas – smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: mokotės plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžiate rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

Naujienos
  • Sportuokite į sveikatą su neribotais abonementais

    Dabar sportuoti Sostinės vaikų ir jaunimo centre yra patogiau nei bet kada! Rinkitės bendrą abonementą sporto sritims arba vieną abonementą treniruolių salei. Vienas abonementas leidžia rinktis ir išbandyti net aštuonias sporto sritis: studija MIX, pilates MIX, kūno balansas, stepas, pilates, plastinė gimnastika, functional training + ABL ir pound.

  • AČIŪ, kad aplankėte mus Vilniaus sporto festivalyje

    Rugsėjo 2–4 d. dalyvavome Vilniaus Sporto festivalyje.

X