Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas

Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: mokotės plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžiate rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

Treniruočių metu tobulinamas plaukimas laisvuoju stiliumi, nugara, krūtine, peteliške.

 

I lygis – pradedantysis

  • Jaučia baimę gyliui
  • Plaukia nepanardinęs galvos po vandeniu arba tai padaręs jaučia diskomfortą
  • Plaukia tik ten, kur jaučia dugną arba gali už ko nors užsikabinti
  • Negali be sustojimo nuplaukti 25 m
  • Prieš tai lankė Mažąjį baseiną ir dabar pereina į Didįjį baseiną

Jeigu į bent vieną punktą atsakėte „Taip“, lauksime Jūsų šioje grupėje. :)

II lygis – pažengęs

  • Moka plaukti panardinęs galvą po vandeniu
  • Gali be sustojimo nuplaukti 25 m
  • Nebijo gylio

III lygis – pažengęs+

  • Moka viską, kas išvardinta II lygyje
  • Gali be sustojimo nuplaukti 50 m
  • Gerai moka plaukti laisvuoju stiliumi arba krūtine
  • Anksčiau lankė plaukimo užsiėmimus (privalumas)

 

  • Vadovai
    Kęstutis Autukas

    šuolių į vandenį sporto meistras, daugkartinis Lietuvos čempionas ir jaunimo draugas. Kęstučiui labai patinka dirbti su vaikais ir jaunuoliais, supažindinti juos su šuolių į vandenį sporto šaka ir kartu iš naujo pamilti vandenį. :)

  • Vadovai
    Egidijus Tindžiulis

    profesionalus, ilgametę patirtį turintis plaukimo treneris. Savo praktikoje Egidijui teko ruošti olimpiadoms, pasaulio bei Europos čempionatams tokius žinomus sportininkus kaip Justiną Kinderį, Edviną Krungolcą, Laurą Asadauskaitę, Donatą Rimšaitę ir išmokyti daugiau nei kelis tūkstančius vaikų plaukti! Egidijus sako, kad plaukimo trenerio profesiją pasirinko neatsitiktinai – tai jo vidinis džiaugsmas ir motyvacija judėti priekį. O ypač kai gali pamatyti galinčius ir sugebančius padaryti daugiau nei anksčiau savo mokinius.

  • Vadovai
    Lada Urbanovič

    Lietuvos povandeninio sporto čempionė ir daugkartinė rekordininkė. Lada, per 30 metų mėgstamo trenerės darbo, yra paruošusi ne vieną pasaulio bei europos čempionatų prizininką. O už savo stropų darbą, įvertinta LR Prezidentės ir sporto departamento apdovanojimais.

  • Vadovai
    Simona Sigariova

    nuo pat vaikystės buvo itin judrus vaikas. Nuolatinis energijos perteklius, nuoširdus užsispyrimas bei sunkus darbas ją atvedė į profesionalų sportą. Deja, sunki trauma privertė pasitraukti iš geriausių futbolininkių gretų. Nepaisant aplinkybių, Simonos vidinis polėkis judėjimui nedingo. Pradėjo lankyti kineziterapinius užsiėmimus, ėmė vėl plaukioti, didelį dėmesį skirti giliųjų raumenų treniruotėms bei tobulinti žinias specialiosios pedagogikos ir kūno kultūros paskaitose. Simona tvirtai tiki, kad galimybė judėti yra didelė prabanga, kurią reikėtų vertinti ir ja naudotis kiekvienam. :)

  • Vadovai
    Rimantas Puronas

    įsimylėjęs vieną nuostabiausių sporto šakų – šuolius į vandenį, tačiau didelį ir mažą, pasitikintį savimi ar kupiną abejonių, gali išmokyti visų sudedamųjų dalių – plaukti, nerti, skristi! Rimantas atveria savo širdį tam, kad kiekvienas atsakęs tuo pačiu, nustebtų savo galimybėmis.

  • Vadovai
    Natalija Zareckaja

    neformaliojo švietimo vyresnioji mokytoja, daugiau nei 30 metų dirbanti plaukimo trenere, o net 7 iš jų – treniravusi Ukrainos plaukimo rinktinę. Natalijos teigimu – tai profesinė šeimos tradicija, kurią ji su džiaugsmu tęsia toliau. :) 

    Natalija taip pat yra sertifikuota jogos trenerė, daug metų besidominti kineziterapija, biomechanika, nugaros ir stuburo negalavimų gydymu, sveika gyvensena ir subalansuota mityba.

Ką veikiame užsiėmime?

Plaukimo būdų (kraul, nugara, krūtine, delfinu) tobulinimas

Mokymasis plaukti su pagalbiniais daiktais (makaronais, kamuoliais ir pan.)

Mokymasis plaukti ekstremaliomis aplinkybėmis (apsirengus drabužius; sustingus raumenims)

Taisyklingi šuoliai į vandenį

Tai įdomu

  • Šiame užsiėmime pagrindinis klausimas – ką norite šiandien veikti?
  • Turėsite galimybę mokyti vieni kitus – leisime jums pabūti treneriais.

Kokios priemonės reikalingos?

Akinukai, kepurė, maudymosi apranga, šlepetės bei rankšluostis.

Ką svarbu žinoti prieš įsigyjant abonementą?

  • Atvykę į užsiėmimus pirmą kartą, kreipkitės į Informacinį centrą, pateikite savo asmens dokumentą ir Jums bus išduota praėjimo kortelė. Nebūtina spausdinti mokėjimo įrodymų, nes po pirkimo Jūsų duomenis matysime informacinėje sistemoje.
  • Praėjimo kortelę turėkite kaskart, atvykdami į užsiėmimus. Kortele gali naudotis tik tas asmuo, kuriam ji priskirta, draudžiama kortelę perduoti kitam asmeniui. SVJC darbuotojai turi teisę paprašyti kliento asmens dokumento siekiant patvirtinti jo tapatybę.
  • 11, 9, 6 ir 3-jų mėnesių bei 5 kartų abonementai nėra pratęsiami, neišlankius pilno laikotarpio, pinigai nėra grąžinami;
  • 1 mėnesio ir 10–ties kartų abonementai nėra kompensuojami, bet gali būti pratęsiami dėl ligos, jeigu ji tęsiasi ilgiau nei 5 kalendorines dienas, pateikus atitinkamą prašymą ir SODRA išduoto nedarbingumo pažymėjimo nuorašą Informaciniam centrui. Abonementai pratęsiami tik nedarbingumo pažymėjimo laikotarpiui, kuriuo metu nesinaudojate paslaugomis.
  • Jeigu pasirinkote paslaugas su treneriais (mokymas plaukti, plaukimo tobulinimas, šuoliai į vandenį, vandens aerobika) ir pasibaigus jų abonemento galiojimo laikui neįsigysite naujo abonemento per 7 kalendorines dienas, Jūsų vieta grupėje bus perleidžiama kitam klientui.
  • Užsiėmimai nevyksta tik per valstybines šventes, moksleivių atostogų metu SVJC dirba įprastu ritmu.

Komentarai (0)

Panašios veiklos
Egidijus Tindžiulis, Lada Urbanovič, Simona Sigariova, Rimantas Puronas, Renata Kveinytė-Lukoševičė, Natalija Zareckaja

Individualios plaukimo treniruotės

Individualios plaukimo treniruotės – vieta, kurioje kartu su treneriu gerinsite savo plaukimo įgūdžius, nugalėsite vandens baimes ir pasiruošite vasaros sezonui. Treniruočių metu visas dėmesys skiriamas vienam plaukikui, tad programa sudaroma individualiai.

P A T K P Š S
Kęstutis Autukas, Liucija Balsienė, Žilvinas Kuklys

Šuoliai į vandenį

Šuoliai į vandenį – viena įdomiausių ir grakščiausių sporto šakų pasaulyje, ugdanti drąsą, pasitikėjimą savimi, gerinanti bendrą fizinę formą. Užsiėmimų baseine metu mokysitės taisyklingai ir saugiai šokti į vandenį nuo skirtingų aukščių. O tam, kad tai padarytumėte plastiškai ir tiksliai, dalį užsiėmimų skirsite treniravimuisi salėje.

P A T K P Š S
X