Vandens aerobika

Vandenyje jaučiamės lengvi ir judrūs, tad džiaukimės tuo sportuodami ir su įkvėpimu lankydami vandens aerobikos užsiėmimus!

Aerobikos vandenyje metu Jūs nerizikuojate gauti traumos ar pavargti nuo pernelyg didelio krūvio, nes vandens pasipriešinimas teigiamai veikia Jūsų raumenis ir sąnarius. Vandens aerobika padeda išspręsti viršsvorio, varikozinio kraujagyslių išsiplėtimo, sąnarių, stuburo problemas, taip pat padeda atsigauti po traumų.

Aerobikos užsiėmimai vyksta LVJC Didžiajame baseine, kurio gylis (negilioje pusėje) siekia 1,8 metro. Užsiėmimų baseine trukmė – 45 min. Sveikatingumo komplekso persirengimo kambariais ir dušais galima naudotis 15 min. prieš ir 30 min. po užsiėmimo.

 

Vandens aerobika
Kodas: 69-3002
80.00 EUR

Antradienis
Antradienis 19:30 - 20:15 Didysis baseinas Renata Kveinytė-Lukoševičė
Ketvirtadienis
Ketvirtadienis 19:30 - 20:15 Didysis baseinas Renata Kveinytė-Lukoševičė
Vandens aerobika
Kodas: 69-3004
80.00 EUR

Pirmadienis
Pirmadienis 19:30 - 20:15 Didysis baseinas Tatjana Tatarinova
Trečiadienis
Trečiadienis 19:30 - 20:15 Didysis baseinas Tatjana Tatarinova
Vandens aerobika
Kodas: 69-3110
44.00 EUR

Sekmadienis
Sekmadienis 17:15 - 18:00 Didysis baseinas Tatjana Tatarinova
  • Vadovai
    Tatjana Tatarinova

    25 metų darbo patirtis sveikatingumo gimnastikos srityje pasako viską. Šiuo metu vadovė sudarinėja šiuolaikinės aerobikos krypčių vidutinio intensyvumo programas. Tatjanos moto: „Laiko sustabdyti negalima, bet mes pajėgūs išsaugoti jaunystę ir gyvenimo džiaugsmą“

  • Vadovai
    Renata Kveinytė-Lukoševičė

    neformaliojo švietimo mokytoja, viena iš meninio plaukimo Lietuvoje pradininkių, garbingai atstovavusi šią sporto šaką. Mūsų centre Renata dirba net su mažiausiais plaukikais ir kartu kuria įstabų šokį ant vandens.

Kokios priemonės reikalingos?

Maudymosi kostiumėlis arba glaudės, plaukimo kepuraitė, akiniai, higienos reikmenys, rankšluostis bei šlepetės neslystančiu padu.

Ką svarbu žinoti prieš įsigyjant abonementą?

  • Atvykę į užsiėmimus pirmą kartą, kreipkitės į Informacinį centrą, pateikite savo asmens dokumentą ir Jums bus išduota praėjimo kortelė. Nebūtina spausdinti mokėjimo įrodymų, nes po pirkimo Jūsų duomenis matysime informacinėje sistemoje.
  • Praėjimo kortelę turėkite kaskart, atvykdami į užsiėmimus. Kortele gali naudotis tik tas asmuo, kuriam ji priskirta, draudžiama kortelę perduoti kitam asmeniui. SVJC darbuotojai turi teisę paprašyti kliento asmens dokumento siekiant patvirtinti jo tapatybę.
  • 11, 9, 6 ir 3-jų mėnesių bei 5 kartų abonementai nėra pratęsiami, neišlankius pilno laikotarpio, pinigai nėra grąžinami;
  • 1 mėnesio ir 10–ties kartų abonementai nėra kompensuojami, bet gali būti pratęsiami dėl ligos, jeigu ji tęsiasi ilgiau nei 5 kalendorines dienas, pateikus atitinkamą prašymą ir SODRA išduoto nedarbingumo pažymėjimo nuorašą Informaciniam centrui. Abonementai pratęsiami tik nedarbingumo pažymėjimo laikotarpiui, kuriuo metu nesinaudojate paslaugomis.
  • Jeigu pasirinkote paslaugas su treneriais (mokymas plaukti, plaukimo tobulinimas, šuoliai į vandenį, vandens aerobika) ir pasibaigus jų abonemento galiojimo laikui neįsigysite naujo abonemento per 7 kalendorines dienas, Jūsų vieta grupėje bus perleidžiama kitam klientui.
  • Užsiėmimai nevyksta tik per valstybines šventes, moksleivių atostogų metu SVJC dirba įprastu ritmu.

Komentarai (0)

Panašios veiklos
Egidijus Tindžiulis, Lada Urbanovič, Simona Sigariova, Rimantas Puronas, Renata Kveinytė-Lukoševičė, Natalija Zareckaja

Individualios plaukimo treniruotės

Individualios plaukimo treniruotės – vieta, kurioje kartu su treneriu gerinsite savo plaukimo įgūdžius, nugalėsite vandens baimes ir pasiruošite vasaros sezonui. Treniruočių metu visas dėmesys skiriamas vienam plaukikui, tad programa sudaroma individualiai.

P A T K P Š S
Kęstutis Autukas, Liucija Balsienė, Žilvinas Kuklys

Šuoliai į vandenį

Šuoliai į vandenį – viena įdomiausių ir grakščiausių sporto šakų pasaulyje, ugdanti drąsą, pasitikėjimą savimi, gerinanti bendrą fizinę formą. Užsiėmimų baseine metu mokysitės taisyklingai ir saugiai šokti į vandenį nuo skirtingų aukščių. O tam, kad tai padarytumėte plastiškai ir tiksliai, dalį užsiėmimų skirsite treniravimuisi salėje.

P A T K P Š S
X