STEAM / technologinės veiklos

Vitarė Vaišnoraitė, Ernestas Vaznys

Jaunieji dronų pilotai

Jaunieji dronų pilotai – užsiėmimuose susipažinsime su dronų technologijų pasauliu, mokysimės valdyti dronus, tyrinėdami skrydžio ir inžinerijos principus. Veiklose susipažinsime su pasaulyje naudojamais bepiločiais orlaiviais ir jų pritaikymu įvairiose industrijose. Būrelis skirtas vaikams, jaunimui ir suaugusiems, kurie nori mokytis valdyti dronus ir tyrinėti pasaulį iš paukščio skrydžio.

P A T K P Š S
Kipras Šumskas

STEAM ir kūrybos laboratorija (Užupyje)

STEAM ir kūrybos laboratorijoje tyrinėsime, eksperimentuosime, kelsime pasukti galvą verčiančius klausimus, ieškosime unikalių, kūrybiškų atsakymų bei sprendimo būdų. Vaikai ir jaunuoliai čia mokysis tapti inovatoriais, o ne vien tik technologijų vartotojais!

P A T K P Š S
Haroldas Kolba

E-sport

E-sport užsiėmimų metu susipažinsime su elektroninio sporto pagrindais ir istorija, elektroninio sporto užkulisiais ir skirtingomis šio sporto disciplinomis. Kalbėsime apie elektroninio sporto kultūrą, lavinsime reakciją, ugdysime psichologinį ir fizinį pasiruošimą. Gilinsimės į vieną ar kelias konkrečias elektroninio sporto disciplinas ir sieksime profesionalių rezultatų jose.

P A T K P Š S
Dominykas Macys

Stendinis aviamodeliavimas

Stendinis aviamodeliavimas – užsiėmimai, kurių pagrindinis tikslas atkurti kuo tikslesnę orlaivio repliką. Naudodamiesi tam tikrais paruoštukais, bandysite atkurti realų orlaivį mažesniu masteliu. Užsiėmimuose netrūks karpymų, klijavimų, dažymų, tik atlikus šiuos veiksmus bus matomas galutinis variantas. Veikla ugdo žmogaus kantrumą ir tikslumą, lavina motoriką ir erdvinį mąstymą. Kartu su visais šiais dalykais, užsiėmimai skatina domėtis istorija, nes dažnai renkami orlaiviai žymi svarbius istorinius momentus.

P A T K P Š S
X
Prenumerata