Šuoliai į vandenį

Šuoliai į vandenį – viena įdomiausių ir grakščiausių sporto šakų pasaulyje, ugdanti drąsą, pasitikėjimą savimi, gerinanti bendrą fizinę formą. Užsiėmimų baseine metu mokysitės taisyklingai ir saugiai šokti į vandenį nuo skirtingų aukščių. O tam, kad tai padarytumėte plastiškai ir tiksliai, dalį užsiėmimų skirsite treniravimuisi salėje – šokinėsite ant batuto, atliksite bendrą kūno raumenyną, lankstumą bei koordinaciją stiprinančius pratimus.

 

Šuoliai į vandenį
Kodas: 69-3053
84.00 EUR

Antradienis
Antradienis 20:15 - 21:45 Mini krepšinio salė, didysis baseinas Žilvinas Kuklys
Ketvirtadienis
Ketvirtadienis 20:15 - 21:45 Mini krepšinio salė, didysis baseinas Žilvinas Kuklys
Šuoliai į vandenį
Kodas: 69-3062
68.00 EUR

Antradienis
Antradienis 06:30 - 07:30 Didysis baseinas Liucija Balsienė
Ketvirtadienis
Ketvirtadienis 06:30 - 07:30 Didysis baseinas Liucija Balsienė
Šuoliai į vandenį
Kodas: 69-3073
71.00 EUR

Antradienis
Antradienis 08:15 - 09:00 Mini krepšinio salė Liucija Balsienė
Antradienis
Antradienis 09:00 - 09:45 Didysis baseinas Liucija Balsienė
Ketvirtadienis
Ketvirtadienis 08:15 - 09:00 Mini krepšinio salė Liucija Balsienė
Ketvirtadienis
Ketvirtadienis 09:00 - 09:45 Didysis baseinas Liucija Balsienė
Šuoliai į vandenį
Kodas: 69-3074
71.00 EUR

Trečiadienis
Trečiadienis 12:00 - 12:45 Mini krepšinio salė Kęstutis Autukas,Žilvinas Kuklys
Trečiadienis
Trečiadienis 12:45 - 13:30 Didysis baseinas Kęstutis Autukas,Žilvinas Kuklys
Penktadienis
Penktadienis 12:00 - 12:45 Mini krepšinio salė Kęstutis Autukas,Žilvinas Kuklys
Penktadienis
Penktadienis 12:45 - 13:30 Didysis baseinas Kęstutis Autukas,Žilvinas Kuklys
  • Vadovai
    Kęstutis Autukas

    šuolių į vandenį sporto meistras, daugkartinis Lietuvos čempionas ir jaunimo draugas. Kęstučiui labai patinka dirbti su vaikais ir jaunuoliais, supažindinti juos su šuolių į vandenį sporto šaka ir kartu iš naujo pamilti vandenį. :)

  • Vadovai
    Liucija Balsienė

    šuolių į vandenį sporto meistrė ir šalies čempionė. Liucija labai mėgsta dirbti su vaikais ir džiaugiasi padėdama jiems pažinti ne tik šuolių į vandenį, bet ir plaukimo sporto šaką. Trenerė skatina sveiką gyvenseną, ugdo valią ir pasitikėjimą savo jėgomis. Sako, kad stengiasi įsiklausyti ir suprasti kiekvieną sutiktą žmogų, nes tai padeda kartu kokybiškiau judėti į priekį.

  • Vadovai
    Žilvinas Kuklys

    šuolių į vandenį sporto meistro Kęstučio Autuko mokinys, daugkartinis Lietuvos šuolių į vandenį čempionatų, „Lietuvos taurė“ varžybų prizininkas.

Ką veikiame užsiėmime?

Pažintis su šuolių į vandenį istorija.

Treniruotės salėje – akrobatiniai elementai ant batuto, pratimai su treniruokliais.

Treniruotės baseine – šuolių į vandenį technikos (šuoliai ant galvos, suktukai ir kt.).

Tai įdomu

  • Šuoliai į vandenį – vienas geriausių būdų sustiprinti fizinę formą.
  • Čia nėra jokio spaudimo ir primygtinų reikalavimų dėl to, ką turite pasiekti.
  • Treneris ne baksnoja pirštu, o sportuoja kartu!

Kokios priemonės reikalingos?

Užsiėmimams baseine – plaukimo apranga, higienos reikmenys, rankšluostis bei šlepetės neslystančiu padu, salėje – lengva, judesių nevaržanti apranga ir sportinė avalynė.

Sėkmės istorijos

 

Lietuvos šuolių į vandenį senjorų profesionalų ir mėgėjų čempionatas (2016)

Mėgėjai (30–49 m. amžiaus grupė, mot. / vyr.)

  • I vieta – Aušra Severaitė, trenerė Liucija Blasienė
  • II vieta – Nerijus Mačiulis, treneris Kęstutis Autukas
  • III vieta – Gediminas Kerpiškis, trenerė Liucija Balsienė

Profesionalai (30–39 m. amžiaus grupė, mot.)

  • II vieta – Simona Počopko, trenerė Liucija Balsienė

Ką svarbu žinoti prieš įsigyjant abonementą?

  • Atvykę į užsiėmimus pirmą kartą, kreipkitės į Informacinį centrą, pateikite savo asmens dokumentą ir Jums bus išduota praėjimo kortelė. Nebūtina spausdinti mokėjimo įrodymų, nes po pirkimo Jūsų duomenis matysime informacinėje sistemoje.
  • Praėjimo kortelę turėkite kaskart, atvykdami į užsiėmimus. Kortele gali naudotis tik tas asmuo, kuriam ji priskirta, draudžiama kortelę perduoti kitam asmeniui. SVJC darbuotojai turi teisę paprašyti kliento asmens dokumento siekiant patvirtinti jo tapatybę.
  • 11, 9, 6 ir 3-jų mėnesių bei 5 kartų abonementai nėra pratęsiami, neišlankius pilno laikotarpio, pinigai nėra grąžinami;
  • 1 mėnesio ir 10–ties kartų abonementai nėra kompensuojami, bet gali būti pratęsiami dėl ligos, jeigu ji tęsiasi ilgiau nei 5 kalendorines dienas, pateikus atitinkamą prašymą ir SODRA išduoto nedarbingumo pažymėjimo nuorašą Informaciniam centrui. Abonementai pratęsiami tik nedarbingumo pažymėjimo laikotarpiui, kuriuo metu nesinaudojate paslaugomis.
  • Jeigu pasirinkote paslaugas su treneriais (mokymas plaukti, plaukimo tobulinimas, šuoliai į vandenį, vandens aerobika) ir pasibaigus jų abonemento galiojimo laikui neįsigysite naujo abonemento per 7 kalendorines dienas, Jūsų vieta grupėje bus perleidžiama kitam klientui.
  • Užsiėmimai nevyksta tik per valstybines šventes, moksleivių atostogų metu SVJC dirba įprastu ritmu.

Komentarai (0)

Panašios veiklos
Egidijus Tindžiulis, Lada Urbanovič, Simona Sigariova, Rimantas Puronas, Renata Kveinytė-Lukoševičė, Natalija Zareckaja

Individualios plaukimo treniruotės

Individualios plaukimo treniruotės – vieta, kurioje kartu su treneriu gerinsite savo plaukimo įgūdžius, nugalėsite vandens baimes ir pasiruošite vasaros sezonui. Treniruočių metu visas dėmesys skiriamas vienam plaukikui, tad programa sudaroma individualiai.

P A T K P Š S
Tatjana Tatarinova, Renata Kveinytė-Lukoševičė

Vandens aerobika

Aerobikos vandenyje metu Jūs nerizikuojate gauti traumos ar pavargti nuo pernelyg didelio krūvio, nes vandens pasipriešinimas teigiamai veikia Jūsų raumenis ir sąnarius. Vandens aerobika padeda išspręsti viršsvorio, varikozinio kraujagyslių išsiplėtimo, sąnarių, stuburo problemas, taip pat padeda atsigauti po traumų.

P A T K P Š S
X