Šiaulių universiteto Ugdymo mokslų ir socialinės gerovės fakulteto docentė Asta Širiakovienė pasakoja apie kūrybiškumo ugdymą mokykloje:
Gerų emocijų mokiniams suteikia ir Fantastinio gyvūno piešimas. Pirmasis mokinys piešia gyvūno galvą, antrasis kūną ir priekinę koją/as, trečiasis – uodegą ir užpakalinę koją/as. Prašoma akcentuoti akis, nosį, burną, kojas, uodegą, netikėtai pavaizduoti gyvūno kailį, plunksnas ar išryškinti kitokią paviršiaus faktūrą. Įdomiausia tai, kad mokiniai piešia neaptarę vaizduojamo gyvūno, nežinodami ką nori pavaizduoti kitas grupės narys, todėl rezultatas – netikėtas ir linksmas. Aptariama, kur gyvūnas gyvena, kuo minta, ką labiausiai mėgsta veikti ir pan. Atliekant užduotį skatinama mokinių vaizduotė, plėtojama pažintinė patirtis, galimybė bendrauti.
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras pastebi, jog kūrybingumas minta netikėtomis ir įkvepiančiomis patirtimis, įgyjamomis stebint, klausant, bendraujant, eksperimentuojant. Tad reikėtų nepamiršti turtinti vaikų įspūdžių ir vaizduotės, kurti palankesnę kūrybinę atmosferą, skatinančią saviraiškos laisvę.