Žymos baseinas rezultatai:

Būreliai vaikams ir jaunimui
  • Plaukimas Didžiajame baseine vasarą

    Plaukimo treniruotės Didžiajame baseine – smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: vaikai mokosi plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžia rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

  • Mokymas plaukti vasarą

    Mokymasis plaukti mažajame baseine – vieta, kurioje vaikučiai mokosi plaukti, susipažįsta su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis, mokosi įvertinti savo fizines galimybes konkrečiose situacijose. Vanduo yra gera terpė vaikams sveikai augti ir formuotis: čia jie grūdinasi, formuoja higienos įpročius, lavina kūną ir protą.

  • Baseinas (tvarkaraštis+kainoraštis)

    Mūsų centre galite lankyti vieną iš nedaugelio sportinio tipo baseinų Vilniuje. Renovuotas sveikatingumo skyriaus baseinas yra 25 m ilgio, 1,8–4,2 m gylio, turi 4 plaukimo takus. Vandens temperatūra siekia 28–29 °C, patalpos temperatūra 25–26 °C.

  • Vandensvydis

    Vandensvydis – tai lyg rankinis vandenyje. Šiame užsiėmime išmoksite laisvai išsilaikyti ant vandens, pažinsite tiek vandensvydžio teoriją – kaip kuo geriau žaisti, tiek praktiką – patys smūgiuodami apvalųjį kamuolį. Be to, raumenukus mankštinsite ne tik vandenyje – apšilinėsite sporto salėje, darydami gimnastikos ir tempimo pratimus.

  • Šuoliai į vandenį

    Šuoliai į vandenį – viena įdomiausių ir grakščiausių sporto šakų pasaulyje, ugdanti drąsą, pasitikėjimą savimi, gerinanti bendrą fizinę formą. Užsiėmimų baseine metu mokysitės taisyklingai ir saugiai šokti į vandenį nuo skirtingų aukščių. O tam, kad tai padarytumėte plastiškai ir tiksliai, dalį užsiėmimų skirsite treniravimuisi salėje.

  • Mokymas plaukti

    Mokymasis plaukti Mažajame baseine – vieta, kurioje vaikučiai mokosi plaukti, susipažįsta su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis, mokosi įvertinti savo fizines galimybes konkrečiose situacijose. Vanduo yra gera terpė vaikams sveikai augti ir formuotis: čia jie grūdinasi, formuoja higienos įpročius, lavina kūną ir protą.

  • Meninis plaukimas

    Meninis plaukimas – viena kūrybiškiausių sporto šakų, kurioje derinami plaukimo, gimnastikos, akrobatikos ir šokio elementai. Šių treniruočių metu sustiprinsite visą organizmą, suformuosite dailias kūno linijas, išmoksite grakščiai judėti tiek vandenyje, tiek sausumoje, pagerinsite bendrą estetikos supratimą.

  • Mažųjų mokymas plaukti kartu su tėvais

    Mažųjų mokymas plaukti kartu su tėvais – smagi ir naudinga veikla visai šeimai! Vaikučiai čia pažįsta vandens pasaulį, tėvai – patobulina savo plaukimo įgūdžius. Be to, kiekvienas tėvelis tampa plaukimo mokytoju savo atžalai – užsiėmimo trenerė paaiškina ir parodo, kaip taisyklingai mokyti mažąjį plaukiką.

  • Plaukimas su pelekais

    Povandeninis plaukimas – vandens sportas, jungiantis įvairius plaukimo po vandeniu bei nardymo būdus. Mūsų centre vaikai išmoksta plaukti su pelekais bei plaukti su balionais į tolį, vysto raumenų, organizmo ištvermę ir stiprina savo širdelę.

  • Plaukimas Didžiajame baseine

    Plaukimo treniruotės Didžiajame baseine – smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: vaikai mokosi plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžia rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

Veiklos suaugusiesiems ir šeimai
  • KŪNO DIZAINAS: treniruoklių salė, grupiniai užsiėmimai, baseinas

    Mūsų centro kūno dizaino treniruotės padės jums atskleisti savo grožį, jėgą ir pajausti vidinę pusiausvyrą. Treniruočių metu atliekami pratimai įvairioms raumenų grupėms, širdies ir kraujagyslių stiprinimui. Ištvermės ir kūno lankstumo bei raumenų elastingumo treniruotės saugo stuburą nuo įtampos, gerina kraujotaką bei raumenų tonusą.

  • Individualios plaukimo treniruotės

    Individualios plaukimo treniruotės – vieta, kurioje kartu su treneriu gerinsite savo plaukimo įgūdžius, nugalėsite vandens baimes ir pasiruošite vasaros sezonui. Treniruočių metu visas dėmesys skiriamas vienam plaukikui, tad programa sudaroma individualiai.

  • Šuoliai į vandenį

    Šuoliai į vandenį – viena įdomiausių ir grakščiausių sporto šakų pasaulyje, ugdanti drąsą, pasitikėjimą savimi, gerinanti bendrą fizinę formą. Užsiėmimų baseine metu mokysitės taisyklingai ir saugiai šokti į vandenį nuo skirtingų aukščių. O tam, kad tai padarytumėte plastiškai ir tiksliai, dalį užsiėmimų skirsite treniravimuisi salėje.

  • Vandens aerobika

    Aerobikos vandenyje metu Jūs nerizikuojate gauti traumos ar pavargti nuo pernelyg didelio krūvio, nes vandens pasipriešinimas teigiamai veikia Jūsų raumenis ir sąnarius. Vandens aerobika padeda išspręsti viršsvorio, varikozinio kraujagyslių išsiplėtimo, sąnarių, stuburo problemas, taip pat padeda atsigauti po traumų.

  • Suaugusiųjų mokymas plaukti

    Suaugusiųjų mokymasis plaukti – vieta, kurioje mokysitės plaukti, susipažinsite su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis bei išmoksite įvertinti savo fizines galimybes konkrečiose, su vandeniu susijusiose situacijose.

  • Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas

    Suaugusiųjų plaukimo tobulinimas – smagus būdas gerinti plaukimo įgūdžius! Užsiėmimuose mankštinamas ir kūnas, ir vaizduotė: mokotės plaukti su žaismingais pagalbininkais (su kamuoliais, makaronais) bei sprendžiate rimtas užduotis – ką daryti, jei tenka plaukti su rūbais? O jei sustingsta raumenys? Ir kaip įsitverti šiaudo, kad jis iš tiesų pagelbėtų?

  • Baseinas (tvarkaraštis+kainoraštis)

    Mūsų centre galite lankyti vieną iš nedaugelio sportinio tipo baseinų Vilniuje. Renovuotas sveikatingumo skyriaus baseinas yra 25 m ilgio, 1,8–4,2 m gylio, turi 4 plaukimo takus. Vandens temperatūra siekia 28–29 °C, patalpos temperatūra 25–26 °C.

Būsimi renginiai
Naujienos
Įvykę renginiai
X