Seminare – apie pasitinusius būdaus spręsti lankomumo problemas mokyklose, pamokas praleidinėjančių ir/ar mokyklos nelankančių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumus, galimas poveikio priemones mokymosi motyvacijai didinti.
Seminaro metu atkreipsime dėmesį į pagrindinius vaiko poreikius, sąlygas būtinas sveikai asmenybei formuotis, analizuosime „sunkaus” elgesio vaikų tikslus. Aiškinsimės kuo vaiko poreikiai skiriasi nuo norų, kuo svarbios pasekmės, kokios jos gali būti, kaip jas taikyti, ką atsakyti į vaikišką NORIU?
Seminare bus kalbama apie gilų požiūrį į žodį ir jo aktyvavimą – kaip atpažįstamą žodį paversti „nuosavu“, vartojamu, giliu; kaip pamokoje įdarbinti žodžius ir juos aktyvuoti kuriant gyvą komunikaciją.
Apie meninės terapijos galimybes, priemones ir taikymo būdus, vaiko nuotaikų, emocijų, patirčių raišką dailės priemonėmis. Sužinosite ar trejų metų vaiko keverzonė gali būti laikoma menu, ar kiekvieną vaiką galime įvardinti kaip menininką. Aiškinsimės meninio ugdymo galimybes per dailės terapiją darželyje ir pradinėje mokykloje
Seminaro metu atkreipsime dėmesį į pagrindinius vaiko poreikius, taip pat sąlygas, būtinas sveikai asmenybei formuotis. Analizuosime „sunkaus” elgesio vaikų tikslus bei aiškinsimės, kuo vaiko poreikiai skiriasi nuo norų, kuo svarbios pasekmės, kokios jos gali būti, kaip jas taikyti, ką atsakyti į vaikišką NORIU?
Seminare – apie pasitinusius būdaus spręsti lankomumo problemas mokyklose, pamokas praleidinėjančių ir/ar mokyklos nelankančių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumus, galimas poveikio priemones mokymosi motyvacijai didinti.
Seminaro metu atkreipsime dėmesį į pagrindinius vaiko poreikius, taip pat sąlygas, būtinas sveikai asmenybei formuotis. Analizuosime „sunkaus” elgesio vaikų tikslus bei aiškinsimės, kuo vaiko poreikiai skiriasi nuo norų, kuo svarbios pasekmės, kokios jos gali būti, kaip jas taikyti, ką atsakyti į vaikišką NORIU?
Seminare – apie pasitinusius būdaus spręsti lankomumo problemas mokyklose, pamokas praleidinėjančių ir/ar mokyklos nelankančių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumus, galimas poveikio priemones mokymosi motyvacijai didinti.
Seminaro dalyviai sužinos, kaip sukonstruoti tinkamą probleminį klausimą, kaip parinkti mokomąją medžiagą ir nukreipti mokinius tiriamajai veiklai, kaip ugdyti bendradarbiavimą ir kaip sukurti probleminio mokymo vertinimo įrankius.
Atkreipsime dėmesį į pagrindinius vaiko poreikius, sąlygas būtinas sveikai asmenybei formuotis, analizuosime „sunkaus“ elgesio tikslus. Aiškinsimės kuo vaiko poreikiai skiriasi nuo norų, kuo svarbios pasekmės, kokios jos gali būti, kaip jas taikyti, ką atsakyti į vaikišką „noriu“.
Organizuojame gamtines edukacijas įvairaus amžiaus vaikų, jaunimo grupėms. Kviečiame moksleivių klases artimiau pažitni gyvūnus – varliagyvius,paukščius, naminius gyvūnus, šunis – iš arti apžiūrėti, pačiupinėti, sužinotiįdomių dalykų apie jų gyvenimą.Edukacijos vyksta: • Sostinės vaikų ir jaunimo centre HOBIVERSE, Konstitucijos pr. 25, Vilniuje • Individualiai suderintu laiku
Spalio 13–14 d. rengiame švietimo aktualijų renginį – Tvarumo konferenciją ir kviečiame dalyvauti pedagogus, kuriems rūpi ši tema.
Sausio 5 dieną vyks mokymų maratonas mokytojams, skirtas paminėti Vilniaus miesto 700 metų jubiliejų. Per beveik 12 val. mokytojai turės galimybė prisijungti prie mokymų nuotoliniu būdu.