Aptarsime, kaip mokyti mokinius suprasti, interpretuoti, kurti, bendrauti naudojantis žodine ar rašytine medžiaga; kaip kūrybiškai motyvuoti mokinius laisvai reikšti mintis tiek žodžiu, tiek raštu, plėsti žodyną, diskutuoti, vertinti ir įsivertinti.
Aptarsime, kaip mokyti mokinius suprasti, interpretuoti, kurti, bendrauti naudojantis žodine ar rašytine medžiaga; kaip kūrybiškai motyvuoti mokinius laisvai reikšti mintis tiek žodžiu, tiek raštu, plėsti žodyną, diskutuoti, vertinti ir įsivertinti.
Pedagogų Forumas "Socialinės, edukacinės inovacijos ir iniciatyvos pradiniame ugdyme" (2024-01-04)
Aptarsime, kaip mokyti mokinius suprasti, interpretuoti, kurti, bendrauti naudojantis žodine ar rašytine medžiaga; kaip kūrybiškai motyvuoti mokinius laisvai reikšti mintis tiek žodžiu, tiek raštu, plėsti žodyną, diskutuoti, vertinti ir įsivertinti.
Aptarsime, kaip mokyti mokinius suprasti, interpretuoti, kurti, bendrauti naudojantis žodine ar rašytine medžiaga; kaip kūrybiškai motyvuoti mokinius laisvai reikšti mintis tiek žodžiu, tiek raštu, plėsti žodyną, diskutuoti, vertinti ir įsivertinti.