Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas? GRUPĖ PILNA / KARTOJAMAS SAUSIO 15 D.
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
GRUPĖ PILNA. Kartojamas 2024-01-29Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?