Seminare – apie pasitinusius būdaus spręsti lankomumo problemas mokyklose, pamokas praleidinėjančių ir/ar mokyklos nelankančių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumus, galimas poveikio priemones mokymosi motyvacijai didinti.
Seminaro metu atkreipsime dėmesį į pagrindinius vaiko poreikius, sąlygas būtinas sveikai asmenybei formuotis, analizuosime „sunkaus” elgesio vaikų tikslus. Aiškinsimės kuo vaiko poreikiai skiriasi nuo norų, kuo svarbios pasekmės, kokios jos gali būti, kaip jas taikyti, ką atsakyti į vaikišką NORIU?
Seminare aptarsime įtraukiojo ugdymo svarbą vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ar mokykloje.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Apžvelgsime būdus, kaip ugdyti veiklią, iniciatyvią ir kūrybišką asmenybę užduodant netradicinius namų darbus. Tokius, kurie teiktų malonumą mokiniui, priverstų atsitraukti nuo ekrano ir atneštų gyvybės į jūsų pamoką.
Seminare bus kalbama apie gilų požiūrį į žodį ir jo aktyvavimą – kaip atpažįstamą žodį paversti „nuosavu“, vartojamu, giliu; kaip pamokoje įdarbinti žodžius ir juos aktyvuoti kuriant gyvą komunikaciją.
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Mokyklų strateginis planavimas gali būti iššūkiu kiekvienam vadovui. Dažnai į tokią veiklą žiūrima formaliai, o strateginiai planai nugula mokyklų vadovų stalčiuose. O kas būtų, jei į strateginį planavimą įsitrauktų visa bendruomenė?
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Seminaro metu atkreipsime dėmesį į pagrindinius vaiko poreikius, taip pat sąlygas, būtinas sveikai asmenybei formuotis. Analizuosime „sunkaus” elgesio vaikų tikslus bei aiškinsimės, kuo vaiko poreikiai skiriasi nuo norų, kuo svarbios pasekmės, kokios jos gali būti, kaip jas taikyti, ką atsakyti į vaikišką NORIU?
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Seminare – apie pasitinusius būdaus spręsti lankomumo problemas mokyklose, pamokas praleidinėjančių ir/ar mokyklos nelankančių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumus, galimas poveikio priemones mokymosi motyvacijai didinti.
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Seminaro metu atkreipsime dėmesį į pagrindinius vaiko poreikius, taip pat sąlygas, būtinas sveikai asmenybei formuotis. Analizuosime „sunkaus” elgesio vaikų tikslus bei aiškinsimės, kuo vaiko poreikiai skiriasi nuo norų, kuo svarbios pasekmės, kokios jos gali būti, kaip jas taikyti, ką atsakyti į vaikišką NORIU?
Sveikatingumo ir Saugos Kultūros stiprinimo edukacijos darželių/mokyklų pedagogams ir ne tik jiems!
Seminare – apie pasitinusius būdaus spręsti lankomumo problemas mokyklose, pamokas praleidinėjančių ir/ar mokyklos nelankančių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumus, galimas poveikio priemones mokymosi motyvacijai didinti.