Mokymo tikslas – supažindinti su matematikos mokymo metodais ir principais, kurie matematikos žinias ir dėsnius pateikia vaizdžiai, remiantis visų pirma intuicija ir vaizdumu, paskui tik logika.
Kodėl socialiai priimtino elgesio modeliavimas yra svarbus ugdymo procese? Kokios yra veiksmingos prevencijos strategijos ir elgesio korekcijos metodai, kurie padeda kurti saugią ir struktūruotą mokymosi aplinką?
Seminare susipažinsime su galimomis prevencijos strategijomis bei elgesio taisymo metodais; aptarsime, kodėl svarbu formuoti klasės mikroklimatą bei bendravimo kultūrą, kuri leistų kiekvienam mokiniui jaustis vertingu bendruomenės nariu; dalinsimės gerosiomis savo darbinėmis patirtimis.
Kaip išsaugoti savąsias ribas, atkurti vidinį balansą, iš kur semtis kantrybės ir vidinės stiprybės nepaprastai prasmingame, dažnai nepakankamai vertinamame pedagogo darbe?
Klausytojai sužinos, kas yra vizualinio mąstymo strategija, ir bus supažindinti su praktinėmis jos taikymo galimybėmis lietuvių kalbos pamokose. Bus kalbama apie tai, kaip ši metodika padeda ugdyti kritinio mąstymo, emocinio intelekto, bendravimo ir bendradarbiavimo bei kūrybingumo gebėjimus.
Komentarai ()