Apie meninės terapijos galimybes, priemones ir taikymo būdus, vaiko nuotaikų, emocijų, patirčių raišką dailės priemonėmis. Sužinosite ar trejų metų vaiko keverzonė gali būti laikoma menu, ar kiekvieną vaiką galime įvardinti kaip menininką. Aiškinsimės meninio ugdymo galimybes per dailės terapiją darželyje ir pradinėje mokykloje
Skirtas tobulinti ikimokyklinio ugdymo pedagogų bendrąsias ir dalykines kompetencijas, orientuojantis į šiuolaikinius ugdymo tikslus ir principus, ugdymo proceso efektyvumą, šiuolaikinį ugdymo turinį ir ugdytinių pasiekimų gerinimą.
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas? GRUPĖ PILNA / KARTOJAMAS SAUSIO 15 D.
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
GRUPĖ PILNA. Kartojamas 2024-01-29Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?