Seminare kalbėsime apie tai, kas yra neuroedukacija ir kodėl ja reikia grįsti ugdymo procesą. Aptarsime neuroedukacinius metodus ir strategijas, neuroindikaciniais principais parengtus leidinius, praktinių užduočių pavyzdžius.
Naudodamiesi intermedialumo apibrėžimu ir klasikinės literatūros kūriniu bandysime pažvelgti į skirtingų laikmečių ir kultūrų veikiamą bei iškeliamą problemą – moters suobjektinimą. Seminaro metu bus analizuojamos temos (pagal Bendrojo ugdymo programą): Moters vaidmens aktualizavimas; Savivertės gynimas ir priešinimasis aplinkos brutalumui.
Naudodamiesi intermedialumo apibrėžimu ir klasikinės literatūros kūriniu bandysime pažvelgti į skirtingų laikmečių ir kultūrų veikiamą bei iškeliamą problemą – moters suobjektinimą. Seminaro metu bus analizuojamos temos (pagal Bendrojo ugdymo programą): Moters vaidmens aktualizavimas; Savivertės gynimas ir priešinimasis aplinkos brutalumui.
Seminaro dalyviai susipažins su skaitymo, rašymo, kalbėjimo gebėjimų ugdymo strategijomis, praktiškai išbandys jų taikymo metodus, pamatys konkrečius gerosios patirties pavyzdžius ir rezultatus.
Naudodamiesi intermedialumo apibrėžimu ir klasikinės literatūros kūriniu bandysime pažvelgti į skirtingų laikmečių ir kultūrų veikiamą bei iškeliamą problemą – moters suobjektinimą. Seminaro metu bus analizuojamos temos (pagal Bendrojo ugdymo programą): Moters vaidmens aktualizavimas; Savivertės gynimas ir priešinimasis aplinkos brutalumui.
Lektorė pasiūlys praktinių patarimų kaip spręsti iškilusias konfliktines situacijas ir kaip bendrauti su ugdytinių tėvais, kad būtų efektyvu ir konstruktyvu.
Seminaras apie gamtamokslininio ugdymo planavimą pradiniame ugdymą, vykdymą ir įgyvendinimą patyriminio ugdymo kryptimi.
Seminaro dalyviai susipažins su skaitymo, rašymo, kalbėjimo gebėjimų ugdymo strategijomis, praktiškai išbandys jų taikymo metodus, pamatys konkrečius gerosios patirties pavyzdžius ir rezultatus.
Seminaro dalyviai sužinos, kaip sukonstruoti tinkamą probleminį klausimą, kaip parinkti mokomąją medžiagą ir nukreipti mokinius tiriamajai veiklai, kaip ugdyti bendradarbiavimą ir kaip sukurti probleminio mokymo vertinimo įrankius.
Seminaras apie gamtamokslininio ugdymo planavimą pradiniame ugdymą, vykdymą ir įgyvendinimą patyriminio ugdymo kryptimi.
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą mokykloje. Aiškinsimės mokytojo padėjėjo ir mokinio padėjėjo funkcijas grupėje, išryškinsime SUP padėjėjo vaidmenį, kaip švietimo pagalbos vaikui dalį.
Atkreipsime dėmesį į pagrindinius vaiko poreikius, sąlygas būtinas sveikai asmenybei formuotis, analizuosime „sunkaus“ elgesio tikslus. Aiškinsimės kuo vaiko poreikiai skiriasi nuo norų, kuo svarbios pasekmės, kokios jos gali būti, kaip jas taikyti, ką atsakyti į vaikišką „noriu“.
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą mokykloje. Aiškinsimės mokytojo padėjėjo ir mokinio padėjėjo funkcijas grupėje, išryškinsime SUP padėjėjo vaidmenį, kaip švietimo pagalbos vaikui dalį.
Kviečiame pasižiūrėti seminaro „Įvairių priklausomybių psichologinis supratimas, pagalbos galimybės“, lektorė Kamilė Borkovskienė, vaikų ir paauglių psichologė, vaizdo įrašą. Seminarą sausio 16 d. surengė „Hobiverse“.