Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ir mokykloje.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Žaidžiant šiuos žaidimus lavinama smulkioji motorika, turinti ypatingą reikšmę kalbos ugdymui. Sužinosime, kaip organizuoti ir pateikti aktyvias, žaismingas ir įtraukiančias meninio ugdymo veiklas ne tik kontaktiniu, bet ir nuotoliniu būdu; sužinosime, kaip sužadinti vaikų smalsumą ir sudominti siūloma veikla; seminaro metu kartu sukursime pirštukų pasaką-žaidimą pagal klasikinę muziką.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Žaidžiant šiuos žaidimus lavinama smulkioji motorika, turinti ypatingą reikšmę kalbos ugdymui. Sužinosime, kaip organizuoti ir pateikti aktyvias, žaismingas ir įtraukiančias meninio ugdymo veiklas ne tik kontaktiniu, bet ir nuotoliniu būdu; sužinosime, kaip sužadinti vaikų smalsumą ir sudominti siūloma veikla; seminaro metu kartu sukursime pirštukų pasaką-žaidimą pagal klasikinę muziką.
Apie S.Kneipo filosofijos sveikatinimo metodiką, kurią galima pritaikyti ir vaikų darželyje, ugdant vaikų sveikatingumą.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Perkeltas iš spalio 12 dienos. Seminare aptarsime įtraukiojo ugdymo svarbą vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą organizuojant ugdymą mokykloje.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Seminare patyrinėsime kaip geriau vieniems kitus suprasti ir padėti vaikui mokytis geriau valdyti savo dėmesį, organizuoti savo veiklas, planuoti darbą ir poilsį.
Seminare patyrinėsime skirtingų priklausomybių ypatumus, susipažinsime su pirmaisiais ženklais, padėsiančiais atpažinti nuo priklausomybės kenčiantį ir ieškosime būdų, galinčių padėti įveikti, o dar svarbiau – išvengti žalingų priklausomybių.
Seminare patyrinėsime, kuo skiriasi vaikų baimės nuo nerimo, kaip padėti vaikui atpažinti šias emocijas; ar baimės gali būti „išaugamos“; kaip tėvai ar kiti suaugusieji gali patys to nenorėdami pastiprinti vaikų baimes ar padėti išmokti nerimauti, ir kaip tėvai ir pedagogai gali padėti vaikui ir paaugliui atlaikyti jo baimę ar sumažinti nerimą.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Seminare patyrinėsime, galimas priežastis, kodėl vaikai ir paaugliai save žaloja; su tuo susijusius mitus, pirmuosius požymius, išėjimo iš savižalos rato kelius, pagalbos vaikui būdus.
Seminare patyrinėsim, kaip įtrauktis veikia kiekvieno mokinio mokymosi patirtį ir sėkmę bei kaip mes, kaip tėvai, mokytojai, švietimo pagalbos specialistai, galime prisidėti prie šios svarbios vertybės formavimo.
Seminare patyrinėsim, kaip padėti vaikui, išgyvenant stiprius jausmus, kaip tėvams išbūti ramiems net ir labai sudėtingose situacijose su vaikais.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Rudens pradžia yra ypatingas metas, kai vaikams pasikeičia gyvenimo ritmas. Seminare kalbėsime apie tai, kas yra vaiko prieraišumas ir jo tipai ir kuo tai svarbu vaikui prisitaikant švietimo įstaigoje; gerai ar blogai, jei pedagogas tampa antrąja mama; kaip bendradarbiauti tėvams ir pedagogams, kad vaikui būtų lengviau prisitaikyti prie naujų aplinkų, naujų veiklų, pasikeitusių sąlygų.
Mokinio padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, mokosi bendrose klasėse. Tačiau be mokinio padėjėjo tai padaryti sunku. Akredituotos programos Nr.K213004690.
Nors tėvai yra svarbiausi ir pirmieji vaiko veidrodžiai bei mokytojai, vaiko savivertę formuoja daugiau žmonių jo gyvenime: pvz. darželis, mokykla, būreliai. Kaip sustiprinti vaiko savivertę ir pasitikėjimą savimi teoriškai ir praktiškai?
Kalbėsime apie technologijas: kaip ieškoti balanso tarp realaus ir virtualaus pasaulio? Kokie požymiai rodo, kad ekranai tampa problema, ir kaip ją spręsti? Kiti galimi pavojai internete: kibernetinės patyčios, viliojimas, duomenų apsauga, netinkamas turinys. Ką turime žinoti apie skaitmeninį saugumą ir kaip apie tai kalbėti su vaikais?
Vaikams kyla daugybė su lytiškumu susijusių klausimų – mums tereikia išmokti juos išgirsti ir pasistiprinti, kad gebėtume į juos atsakinėti. Susitikime paskaitoje ir sustiprėkime kartu!
Mokinio padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, mokosi bendrose klasėse. Tačiau be mokinio padėjėjo tai padaryti sunku. Akredituotos programos Nr.K213004690.
Kalbėsime apie tai, kaip ugdyti laimingus, psichologiškai atsparius, motyvuotus vaikus; atliepti pagrindinius vaiko poreikius - autonomijos, kompetencijos, bendrystės; kurti palaikančią aplinką. Taip pat nagrinėsime strategijas, kaip padėti vaikams valdyti stresą, ugdyti psichologinį atsparumą.
Lapkričio mėnesį rengiame Jums, mieli kolegos mokytojai, net 15 seminarų apie aktyviuosius metodus, kūrybišką jų taikymą pamokose bei dalykus, kurie ugdymo(si) procesą padaro įvairesniu, aktyvesniu, įdomesniu.
Sunkūs pokyčiai nepraeina be pėdsako. Dėl patiriamo nesaugumo, moksleiviai sunkiai tvarkosi su emocijomis, nerimu. Kad atkreipti tėvų, pedagogų dėmesį į pavojus bei rasti veiksmingas prevencines priemones - rengiame mokymų cikla SAUGI VAIKYSTĖ.