Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius, koks vertinimo vaidmuo problemų sprendimu grįstame mokyme ir kt.
Aptarsite vaikų pykčio priežastis, aiškinsitės, kodėl vaikams sunku suvaldyti savo elgesį, kodėl ištinka pykčio protrūkiai, kaip elgtis suaugusiam, sužinosite kaip padėti supykusiam vaikui, šalia esantiems vaikams ir kaip pasilengvinti situaciją pačiam pedagogui.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Seminare aptarsime įtraukiojo ugdymo svarbą vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ar mokykloje.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Sužinosite, kodėl taip svarbu SUP turintiems vaikams sukurti struktūruotą aplinką; prisiminsime, kas tai yra augmentinė ir alternatyvioji komunikacija, kokios yra komunikacijos sistemos; sužinosime, kur ieškoti darbui reikalingų simbolių ir kaip juos praktiškai panaudoti.
Se minaro metu gausite praktines metodines rekomendacijas, kokius dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas ir kaip teisingai tai padaryti.
Tinkamai pasirinkti vertinimo būdai ir praktikos gali veikti ne tik mokinio motyvaciją mokytis, bet ir išmokimo kokybę. Susipažinsite su mokinių vertinimo samprata, pasaulyje paplitusiomis vertinimo formomis ir praktikų naudojamais vertinimo įrankiais.
Susipažinsite su kokybiškos pamokos organizavimo ypatumais ir rekomenduojamu kokybkos pamokos standartu. dalyvausite praktinėje veikloje, kurioje vertinsite lektoriaus parinktų filmuotų pamokų ištraukas, aptarsite 10 pamokų scenarijų.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Apžvelgsime būdus, kaip ugdyti veiklią, iniciatyvią ir kūrybišką asmenybę užduodant netradicinius namų darbus. Tokius, kurie teiktų malonumą mokiniui, priverstų atsitraukti nuo ekrano ir atneštų gyvybės į jūsų pamoką.
Gausite praktinės metodinės rekomendacijos, kokius ir kaip dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas.
Žaidžiant šiuos žaidimus lavinama smulkioji motorika, turinti ypatingą reikšmę kalbos ugdymui. Sužinosime, kaip organizuoti ir pateikti aktyvias, žaismingas ir įtraukiančias meninio ugdymo veiklas ne tik kontaktiniu, bet ir nuotoliniu būdu; sužinosime, kaip sužadinti vaikų smalsumą ir sudominti siūloma veikla; seminaro metu kartu sukursime pirštukų pasaką-žaidimą pagal klasikinę muziką.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ir mokykloje.
Seminaro metu išsiaiškinsime svarbiausius vaikų gebėjimus, kurie turėtų būti ugdomi darželyje, aptarsime veiksmingiausius metodus ir būdus padedančius tikslingai ugdyti socialinį – emocinį raštingumą.
Kimochis programos įgyvendinimo galimybės ikimokyklinio ugdymo įstaigoje (2022-11-15)
Seminaro dalyviai susipažins su skaitymo, rašymo, kalbėjimo gebėjimų ugdymo strategijomis, praktiškai išbandys jų taikymo metodus, pamatys konkrečius gerosios patirties pavyzdžius ir rezultatus.
Klausytojai sužinos, kas yra vizualinio mąstymo strategija, ir bus supažindinti su praktinėmis jos taikymo galimybėmis lietuvių kalbos pamokose. Bus kalbama apie tai, kaip ši metodika padeda ugdyti kritinio mąstymo, emocinio intelekto, bendravimo ir bendradarbiavimo bei kūrybingumo gebėjimus.
Grįžtamasis ryšys gali ir pastiprinti, ir motyvuoti žmogų. Tačiau netinkamai suteiktas – gali sukelti pasipriešinimą, pyktį, įtampą, privesti prie konfliktų. Mokyklos, kurios veikla grįsta santykiu ir grįžtamuoju ryšiu, bendruomenės nariams neretai tenka susidurti su netinkamai suteikto grįžtamojo ryšio padariniais, tad labai svarbu įvaldyti jo teikimo technikas bei išmokti grįžtamojo ryšio prašyti taip, kad jis padėtų tobulėti ir augti.
Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius ir kt. (I dalis iš II planuojamų)
Seminaro metu bus kalbama apie Batia Strauss aktyvaus muzikos klausymosi metodo įgyvendinimą meninio ugdymo ir muzikos pamokose.
Sužinosite, kodėl taip svarbu SUP turintiems vaikams sukurti struktūruotą aplinką; prisiminsime, kas tai yra augmentinė ir alternatyvioji komunikacija, kokios yra komunikacijos sistemos; sužinosime, kur ieškoti darbui reikalingų simbolių ir kaip juos praktiškai panaudoti.
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip planuoti pamoką, kad mokiniai išvengtų mokymosi kliūčių ir patirtų mokymosi sėkmę? Kokias strategijas taikyti pamokoje, kad mokiniai gautų efektyvią ir savalaikę mokymo(si) pagalbą? Kaip tinkamai įvertinti mokymo(si) pagalbos efektyvumą?
Apie meninės terapijos galimybes, priemones ir taikymo būdus, vaiko nuotaikų, emocijų, patirčių raišką dailės priemonėmis. Sužinosite ar trejų metų vaiko keverzonė gali būti laikoma menu, ar kiekvieną vaiką galime įvardinti kaip menininką. Aiškinsimės meninio ugdymo galimybes per dailės terapiją darželyje ir pradinėje mokykloje
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Socialinio-emocinio raštingumo svarbą vaiko ugdymo procese, svarbiausi vaikų gebėjimai, kurie turėtų būti ugdomi darželyje, veiksmingiausi ugdymo metodai ir būdai padedantys tikslingai ugdyti socialinį-emocinį raštingumą.
Miuziklas – puiki priemonė, padedanti atskleisti ir įdarbinti vaikų emocinį intelektą, stiprinti jų motyvaciją tobulėti. Jų atlikimas įgyja naujų spalvų – tampa gyvas, įdomus, tikras.
Kviečiame vasaros poilsio programų organizatorius, vadovus į mokymus „Vaikų vasaros poilsio programų rengimas ir įgyvendinimas“, kurie vyks kovo 22 d. ir 24 dienomis, 10.00–15.00 val.
Padėdami pedagogams integruoti darnaus vystymosi temas į ugdymo procesą ir pasiruošti Atnaujintų ugdymo programų įgyvendinimui, pagrindinio ugdymo mokytojus kviečiame į NEMOKAMAS kūrybines dirbtuves „Darnaus vystymosi temos ir kompetencijų raiška mokomuosiuose dalykuose“.
700 metų Vilniui – 700 minučių trukmės mokymų maratonas mokytojams. Startas – sausio 5 d. 8 val. ryto. Tai 27–-ios viena po kitos sekančios edukacijos įvairiausiomis temomis – nuo profesinių įgūdžių iki gyvenimo būdo subtilybių.