Mokymo tikslas – supažindinti su matematikos mokymo metodais ir principais, kurie matematikos žinias ir dėsnius pateikia vaizdžiai, remiantis visų pirma intuicija ir vaizdumu, paskui tik logika.
Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius, koks vertinimo vaidmuo problemų sprendimu grįstame mokyme ir kt.
Aptarsite vaikų pykčio priežastis, aiškinsitės, kodėl vaikams sunku suvaldyti savo elgesį, kodėl ištinka pykčio protrūkiai, kaip elgtis suaugusiam, sužinosite kaip padėti supykusiam vaikui, šalia esantiems vaikams ir kaip pasilengvinti situaciją pačiam pedagogui.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Seminare aptarsime įtraukiojo ugdymo svarbą vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ar mokykloje.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Sužinosite, kodėl taip svarbu SUP turintiems vaikams sukurti struktūruotą aplinką; prisiminsime, kas tai yra augmentinė ir alternatyvioji komunikacija, kokios yra komunikacijos sistemos; sužinosime, kur ieškoti darbui reikalingų simbolių ir kaip juos praktiškai panaudoti.
Se minaro metu gausite praktines metodines rekomendacijas, kokius dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas ir kaip teisingai tai padaryti.
Tinkamai pasirinkti vertinimo būdai ir praktikos gali veikti ne tik mokinio motyvaciją mokytis, bet ir išmokimo kokybę. Susipažinsite su mokinių vertinimo samprata, pasaulyje paplitusiomis vertinimo formomis ir praktikų naudojamais vertinimo įrankiais.
Susipažinsite su kokybiškos pamokos organizavimo ypatumais ir rekomenduojamu kokybkos pamokos standartu. dalyvausite praktinėje veikloje, kurioje vertinsite lektoriaus parinktų filmuotų pamokų ištraukas, aptarsite 10 pamokų scenarijų.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Susipažinsite su STEAM, sužinosite, kaip menines ir kūrybines veiklas integruoti kartu su technologijomis;kursite savo „robotukus“ bei pritaikysite juos ugdymo aplinkoje.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Apžvelgsime būdus, kaip ugdyti veiklią, iniciatyvią ir kūrybišką asmenybę užduodant netradicinius namų darbus. Tokius, kurie teiktų malonumą mokiniui, priverstų atsitraukti nuo ekrano ir atneštų gyvybės į jūsų pamoką.
Gausite praktinės metodinės rekomendacijos, kokius ir kaip dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas.
Žaidžiant šiuos žaidimus lavinama smulkioji motorika, turinti ypatingą reikšmę kalbos ugdymui. Sužinosime, kaip organizuoti ir pateikti aktyvias, žaismingas ir įtraukiančias meninio ugdymo veiklas ne tik kontaktiniu, bet ir nuotoliniu būdu; sužinosime, kaip sužadinti vaikų smalsumą ir sudominti siūloma veikla; seminaro metu kartu sukursime pirštukų pasaką-žaidimą pagal klasikinę muziką.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ir mokykloje.
Seminaro metu išsiaiškinsime svarbiausius vaikų gebėjimus, kurie turėtų būti ugdomi darželyje, aptarsime veiksmingiausius metodus ir būdus padedančius tikslingai ugdyti socialinį – emocinį raštingumą.
Kimochis programos įgyvendinimo galimybės ikimokyklinio ugdymo įstaigoje (2022-11-15)
Seminaro dalyviai susipažins su skaitymo, rašymo, kalbėjimo gebėjimų ugdymo strategijomis, praktiškai išbandys jų taikymo metodus, pamatys konkrečius gerosios patirties pavyzdžius ir rezultatus.
Klausytojai sužinos, kas yra vizualinio mąstymo strategija, ir bus supažindinti su praktinėmis jos taikymo galimybėmis lietuvių kalbos pamokose. Bus kalbama apie tai, kaip ši metodika padeda ugdyti kritinio mąstymo, emocinio intelekto, bendravimo ir bendradarbiavimo bei kūrybingumo gebėjimus.
Grįžtamasis ryšys gali ir pastiprinti, ir motyvuoti žmogų. Tačiau netinkamai suteiktas – gali sukelti pasipriešinimą, pyktį, įtampą, privesti prie konfliktų. Mokyklos, kurios veikla grįsta santykiu ir grįžtamuoju ryšiu, bendruomenės nariams neretai tenka susidurti su netinkamai suteikto grįžtamojo ryšio padariniais, tad labai svarbu įvaldyti jo teikimo technikas bei išmokti grįžtamojo ryšio prašyti taip, kad jis padėtų tobulėti ir augti.
Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius ir kt. (I dalis iš II planuojamų)
Seminaro metu bus kalbama apie Batia Strauss aktyvaus muzikos klausymosi metodo įgyvendinimą meninio ugdymo ir muzikos pamokose.
Sužinosite, kodėl taip svarbu SUP turintiems vaikams sukurti struktūruotą aplinką; prisiminsime, kas tai yra augmentinė ir alternatyvioji komunikacija, kokios yra komunikacijos sistemos; sužinosime, kur ieškoti darbui reikalingų simbolių ir kaip juos praktiškai panaudoti.
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Apie meninės terapijos galimybes, priemones ir taikymo būdus, vaiko nuotaikų, emocijų, patirčių raišką dailės priemonėmis. Sužinosite ar trejų metų vaiko keverzonė gali būti laikoma menu, ar kiekvieną vaiką galime įvardinti kaip menininką. Aiškinsimės meninio ugdymo galimybes per dailės terapiją darželyje ir pradinėje mokykloje
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Miuziklas – puiki priemonė, padedanti atskleisti ir įdarbinti vaikų emocinį intelektą, stiprinti jų motyvaciją tobulėti. Jų atlikimas įgyja naujų spalvų – tampa gyvas, įdomus, tikras.
Kviečiame vasaros poilsio programų organizatorius, vadovus į mokymus „Vaikų vasaros poilsio programų rengimas ir įgyvendinimas“, kurie vyks kovo 22 d. ir 24 dienomis, 10.00–15.00 val.
Aptarsime, kaip mokyti mokinius suprasti, interpretuoti, kurti, bendrauti naudojantis žodine ar rašytine medžiaga; kaip kūrybiškai motyvuoti mokinius laisvai reikšti mintis tiek žodžiu, tiek raštu, plėsti žodyną, diskutuoti, vertinti ir įsivertinti.
Gausite praktinės metodinės rekomendacijos, kokius ir kaip dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Seminare pedagogai mokysis dirbti praktiškai aptariant Kimochis programos kiekvienos dalies edukacines veiklas ir pamokėles.
Kaip sukurti motyvuojančią įsitraukti į veiklą aplinką? Kokias taikyti strategijas, siekiant kokybiško ugdymo(si)? Kaip organizuoti veiklas, kad vaikai turėtų aktyvaus dalyvavimo kasdienėje grupės veikloje galimybių? Kaip pasiekti, kad vaikas pats siūlytų naujas idėjas ir jas savitai įgyvendintų?
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ir mokykloje.
Seminaro dalyviai išmoks geriau naudoti „Microsoft“ produktus mokymo procese.
Seminaro metu bus dalijamasi gerąja patirtimi, konkrečiais užsiėmimų planais ir rekomendacijoms, kaip prevenciją įgyvendinti nuosekliai, pagal klasių srautus.
Gausite praktinės metodinės rekomendacijos, kokius ir kaip dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Gausite praktinės metodinės rekomendacijos, kokius ir kaip dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas.
GRUPĖ PILNA. Seminarą kartosime spalio 26 dieną. Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Kviečiame pedagogus, švietimo pagalbos specialistus, mokyklų administracijos atstovus į trijų dienų mokymus „Lytiškumo ugdymo tema Gyvenimo įgūdžių programos kontekste (1–4 klasėse)“. Mokymų programa akredituota, akreditacijos numeris K213003863. Mokymai gali būti apmokami iš mokykloms kvalifikacijai skirtų lėšų.
GRUPĖ PILNA. Seminaras kartojamas 10.26.Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius ir kt. (I dalis iš II planuojamų)
Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius, koks vertinimo vaidmuo problemų sprendimu grįstame mokyme ir kt.
Aptarsime, kaip mokyti mokinius suprasti, interpretuoti, kurti, bendrauti naudojantis žodine ar rašytine medžiaga; kaip kūrybiškai motyvuoti mokinius laisvai reikšti mintis tiek žodžiu, tiek raštu, plėsti žodyną, diskutuoti, vertinti ir įsivertinti.
Seminaro metu bus dalijamasi gerąja patirtimi, konkrečiais užsiėmimų planais ir rekomendacijoms, kaip prevenciją įgyvendinti nuosekliai, pagal klasių srautus.
Grįžtamasis ryšys gali ir pastiprinti, ir motyvuoti žmogų. Tačiau netinkamai suteiktas – gali sukelti pasipriešinimą, pyktį, įtampą, privesti prie konfliktų. Mokyklos, kurios veikla grįsta santykiu ir grįžtamuoju ryšiu, bendruomenės nariams neretai tenka susidurti su netinkamai suteikto grįžtamojo ryšio padariniais, tad labai svarbu įvaldyti jo teikimo technikas bei išmokti grįžtamojo ryšio prašyti taip, kad jis padėtų tobulėti ir augti.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Apie autentišką santykį ir kap jį kurti su kiekviena šeima; nepatogias temas ir kaip jose komfortiškai jaustis; formalius ir neformalius bendravimo būdus.
Apie autentišką santykį ir kap jį kurti su kiekviena šeima; nepatogias temas ir kaip jose komfortiškai jaustis; formalius ir neformalius bendravimo būdus.
Tinkamai pasirinkti vertinimo būdai ir praktikos gali veikti ne tik mokinio motyvaciją mokytis, bet ir išmokimo kokybę. Susipažinsite su mokinių vertinimo samprata, pasaulyje paplitusiomis vertinimo formomis ir praktikų naudojamais vertinimo įrankiais.
Susipažinsite su kokybiškos pamokos organizavimo ypatumais ir rekomenduojamu kokybiškos pamokos standartu. Dalyvausite praktinėje veikloje, kurioje vertinsite lektoriaus parinktų filmuotų pamokų ištraukas, aptarsite 10 pamokų scenarijų.
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ir mokykloje.
Seminaras apie įtraukiojo ugdymo mokytojo profilį, mokytojo vertybes, nuostatai ir požiūrį, kompetencijas, veiklos gaires, specialiųjų poreikių mokinių pažinimą ir jų poreikių stebėjimą, įvertinimą, tenkinimą, S. Kneipo sveikatinimo metodikos pritaikymą ugdymo procese, ugdant vaikų emocinį raštingumą.
Kaip išsaugoti savąsias ribas, atkurti vidinį balansą, iš kur semtis kantrybės ir vidinės stiprybės nepaprastai prasmingame, dažnai nepakankamai vertinamame pedagogo darbe?
Mokymo tikslas – supažindinti su matematikos mokymo metodais ir principais, kurie matematikos žinias ir dėsnius pateikia vaizdžiai, remiantis visų pirma intuicija ir vaizdumu, paskui tik logika.
Kaip ugdyti vaikų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą spręsti problemas, derinant STEAM veiklas su augalų auginimu?Kaip derinti IKT įrankių panaudojimą su augalų auginimu?Apie projektais grįstą ugdymą, iliustruojant jį tikrais pavyzdžiais.
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas? GRUPĖ PILNA / KARTOJAMAS SAUSIO 15 D.
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Kaip ugdyti vaikų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą spręsti problemas, derinant STEAM veiklas su augalų auginimu?Kaip derinti IKT įrankių panaudojimą su augalų auginimu?Apie projektais grįstą ugdymą, iliustruojant jį tikrais pavyzdžiais.
Seminare kalbėsime apie tai, kas yra neuroedukacija ir kodėl ja reikia grįsti ugdymo procesą. Aptarsime neuroedukacinius metodus ir strategijas, neuroindikaciniais principais parengtus leidinius, praktinių užduočių pavyzdžius.
Naudodamiesi intermedialumo apibrėžimu ir klasikinės literatūros kūriniu bandysime pažvelgti į skirtingų laikmečių ir kultūrų veikiamą bei iškeliamą problemą – moters suobjektinimą. Seminaro metu bus analizuojamos temos (pagal Bendrojo ugdymo programą): Moters vaidmens aktualizavimas; Savivertės gynimas ir priešinimasis aplinkos brutalumui.
Gausite praktinės metodinės rekomendacijos, kokius dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas ir kaip tai daryti teisingai.
Seminaro metu bus dalijamasi gerąja patirtimi, konkrečiais užsiėmimų planais ir rekomendacijoms, kaip prevenciją įgyvendinti nuosekliai, pagal klasių srautus.
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Apie autentišką santykį ir kap jį kurti su kiekviena šeima; nepatogias temas ir kaip jose komfortiškai jaustis; formalius ir neformalius bendravimo būdus.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
GRUPĖ PILNA. Kartojamas 2024-01-29Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminare patyrinėsime kaip geriau vieniems kitus suprasti ir padėti vaikui mokytis geriau valdyti savo dėmesį, organizuoti savo veiklas, planuoti darbą ir poilsį.
Naudodamiesi intermedialumo apibrėžimu ir klasikinės literatūros kūriniu bandysime pažvelgti į skirtingų laikmečių ir kultūrų veikiamą bei iškeliamą problemą – moters suobjektinimą. Seminaro metu bus analizuojamos temos (pagal Bendrojo ugdymo programą): Moters vaidmens aktualizavimas; Savivertės gynimas ir priešinimasis aplinkos brutalumui.
Aptarsime, kaip mokyti mokinius suprasti, interpretuoti, kurti, bendrauti naudojantis žodine ar rašytine medžiaga; kaip kūrybiškai motyvuoti mokinius laisvai reikšti mintis tiek žodžiu, tiek raštu, plėsti žodyną, diskutuoti, vertinti ir įsivertinti.
Mokymo tikslas – supažindinti su matematikos mokymo metodais ir principais, kurie matematikos žinias ir dėsnius pateikia vaizdžiai, remiantis visų pirma intuicija ir vaizdumu, paskui tik logika.
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Seminare aptarsime ir praktiškai išbandysime bei kursime įvairias matematikos mokymosi strategijas ir priemones, diskutuosime, kaip sumodeliuoti mokytojui ir mokiniams patrauklią ir įtraukiančią mokymosi aplinką.
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Seminaro dalyviai susipažins su skaitymo, rašymo, kalbėjimo gebėjimų ugdymo strategijomis, praktiškai išbandys jų taikymo metodus, pamatys konkrečius gerosios patirties pavyzdžius ir rezultatus.
Seminare patyrinėsime skirtingų priklausomybių ypatumus, susipažinsime su pirmaisiais ženklais, padėsiančiais atpažinti nuo priklausomybės kenčiantį ir ieškosime būdų, galinčių padėti įveikti, o dar svarbiau – išvengti žalingų priklausomybių.
Seminare gilinsimės į pagrindinių XXI a. kompetencijų - kritinio ir kūrybinio mąstymo ryšius, jų ugdymo svarbą, metodus.
Gausite praktinės metodinės rekomendacijos, kokius dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas ir kaip tai daryti teisingai.
GRUPĖ PILNASužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Socialinio-emocinio raštingumo svarbą vaiko ugdymo procese, svarbiausi vaikų gebėjimai, kurie turėtų būti ugdomi darželyje, veiksmingiausi ugdymo metodai ir būdai padedantys tikslingai ugdyti socialinį-emocinį raštingumą.
Apie įtraukiojo ugdymo svarbą organizuojant ugdymą įstaigoje; pastolius ugdyme ir ugdymosi barjerus; ugdymo turinio atnaujinimo etapus įtraukiant universalaus dizaino mokymuisi principus.
Seminare patyrinėsime, kuo skiriasi vaikų baimės nuo nerimo, kaip padėti vaikui atpažinti šias emocijas; ar baimės gali būti „išaugamos“; kaip tėvai ar kiti suaugusieji gali patys to nenorėdami pastiprinti vaikų baimes ar padėti išmokti nerimauti, ir kaip tėvai ir pedagogai gali padėti vaikui ir paaugliui atlaikyti jo baimę ar sumažinti nerimą.
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Seminare aiškinsimės, kaip suprantamas kokybiškas ugdymas(is), kaip kurti lanksčius ugdymo(si) kontekstus bei įvairiapuses veiklos galimybes, kokias strategijas taikyti, ugdant veiklią, iniciatyvią ir kūrybingą asmenybę, kuo vertingas STEAM integravimas į veiklas?
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Naudodamiesi intermedialumo apibrėžimu ir klasikinės literatūros kūriniu bandysime pažvelgti į skirtingų laikmečių ir kultūrų veikiamą bei iškeliamą problemą – moters suobjektinimą. Seminaro metu bus analizuojamos temos (pagal Bendrojo ugdymo programą): Moters vaidmens aktualizavimas; Savivertės gynimas ir priešinimasis aplinkos brutalumui.
Kviečiame pedagogus, švietimo pagalbos specialistus, mokyklų administracijos atstovus į trijų dienų mokymus „Lytiškumo ugdymo tema Gyvenimo įgūdžių programos kontekste (1–4 klasėse)“. Mokymų programa akredituota, akreditacijos numeris K213003863. Mokymai gali būti apmokami iš mokykloms kvalifikacijai skirtų lėšų.
Kaip ugdyti vaikų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą spręsti problemas, derinant STEAM veiklas su augalų auginimu?Kaip derinti IKT įrankių panaudojimą su augalų auginimu?Apie projektais grįstą ugdymą, iliustruojant jį tikrais pavyzdžiais.
Seminare patyrinėsime, galimas priežastis, kodėl vaikai ir paaugliai save žaloja; su tuo susijusius mitus, pirmuosius požymius, išėjimo iš savižalos rato kelius, pagalbos vaikui būdus.
Seminaro metu bus dalijamasi gerąja patirtimi, konkrečiais užsiėmimų planais ir rekomendacijoms, kaip prevenciją įgyvendinti nuosekliai, pagal klasių srautus.
Apie SUP mokinių gebėjimus ir sunkumus, aplinkos pritaikymo ypatumus, efektyvius mokymo metodus, asmeninių kompetencijų ugdymą.
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą darželyje ir mokykloje.
Aptarisite Kimochis programos kiekvienos dalies edukacines veiklas ir pamokėles. Dalinsitės, kaip sekasi vesti Kimochis pamokėles, kokius metodus naudojate, kaip atrodo Kimochis socialinių įgūdžių ugdymo erdvė. Praktinių pamokėlių įsisamoninimas ir gebėjimas jas praktiškai pravesti ir įtvirtinti yra vienas svarbiausių veiksnių sėkmingam Kimochis programos įgyvendinimui
Sužinosite kaip rengti skaitmeninio mokymosi priemones, įgysite naujų skaitmeninių kompetencijų, mokysitės naudotis nauiomis skaitmeninėmis platformomis.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Kaip ugdyti vaikų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą spręsti problemas, derinant STEAM veiklas su augalų auginimu?Kaip derinti IKT įrankių panaudojimą su augalų auginimu?Apie projektais grįstą ugdymą, iliustruojant jį tikrais pavyzdžiais.
Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius ir kt. (I dalis iš II planuojamų)
Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius, koks vertinimo vaidmuo problemų sprendimu grįstame mokyme ir kt.
Mokymo tikslas – supažindinti su matematikos mokymo metodais ir principais, kurie matematikos žinias ir dėsnius pateikia vaizdžiai, remiantis visų pirma intuicija ir vaizdumu, paskui tik logika.
Sužinosite kaip rengti skaitmeninio mokymosi priemones, įgysite naujų skaitmeninių kompetencijų, mokysitės naudotis nauiomis skaitmeninėmis platformomis.
Mokytojo padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, skatinami mokytis bendrose klasėse. Tačiau be mokytojo padėjėjo tai padaryti sunku.
Laisvam žaidimui tiek namuose, tiek ugdymo aplinkose paliekama vis mažiau laiko iškeičiant jį į labai struktūruotas edukacines veiklas. Kaip organizuoti ugdymą, kad jame atsirastų vietos laisvam, nestruktūruotam ir nevadovaujamam žaidimui?
Kalbos ugdymas(is) – integralus procesas, kuriuo siekiama, kad kiekvienas vaikas įvairiais raiškos būdais išreikštų save, sėkmingai įsitrauktų į žodinę ir nežodinę komunikaciją.
Kalbos ugdymas(is) – integralus procesas, kuriuo siekiama, kad kiekvienas vaikas įvairiais raiškos būdais išreikštų save, sėkmingai įsitrauktų į žodinę ir nežodinę komunikaciją.
Kalbos ugdymas(is) – integralus procesas, kuriuo siekiama, kad kiekvienas vaikas įvairiais raiškos būdais išreikštų save, sėkmingai įsitrauktų į žodinę ir nežodinę komunikaciją.
Gausite praktinės metodinės rekomendacijos, kokius dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas ir kaip tai daryti teisingai.
Seminaro dalyviai susipažins su skaitymo, rašymo, kalbėjimo gebėjimų ugdymo strategijomis, praktiškai išbandys jų taikymo metodus, pamatys konkrečius gerosios patirties pavyzdžius ir rezultatus.
Klausytojai sužinos, kas yra vizualinio mąstymo strategija, ir bus supažindinti su praktinėmis jos taikymo galimybėmis lietuvių kalbos pamokose. Bus kalbama apie tai, kaip ši metodika padeda ugdyti kritinio mąstymo, emocinio intelekto, bendravimo ir bendradarbiavimo bei kūrybingumo gebėjimus.
Aptarsime, kaip mokyti mokinius suprasti, interpretuoti, kurti, bendrauti naudojantis žodine ar rašytine medžiaga; kaip kūrybiškai motyvuoti mokinius laisvai reikšti mintis tiek žodžiu, tiek raštu, plėsti žodyną, diskutuoti, vertinti ir įsivertinti.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Grįžtamasis ryšys gali ir pastiprinti, ir motyvuoti žmogų. Tačiau netinkamai suteiktas – gali sukelti pasipriešinimą, pyktį, įtampą, privesti prie konfliktų. Mokyklos, kurios veikla grįsta santykiu ir grįžtamuoju ryšiu, bendruomenės nariams neretai tenka susidurti su netinkamai suteikto grįžtamojo ryšio padariniais, tad labai svarbu įvaldyti jo teikimo technikas bei išmokti grįžtamojo ryšio prašyti taip, kad jis padėtų tobulėti ir augti.
Aptarisite Kimochis programos kiekvienos dalies edukacines veiklas ir pamokėles. Dalinsitės, kaip sekasi vesti Kimochis pamokėles, kokius metodus naudojate, kaip atrodo Kimochis socialinių įgūdžių ugdymo erdvė. Praktinių pamokėlių įsisamoninimas ir gebėjimas jas praktiškai pravesti ir įtvirtinti yra vienas svarbiausių veiksnių sėkmingam Kimochis programos įgyvendinimui
Aptarsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą organizuojant ugdymą įstaigoje. Pasiaiškinsime kas yra įtraukusis ugdymas, pastoliai ugdyme ir ugdymosi barjerai. Tikslingai suprasime ugdymo turinio atnaujinimo etapus įtraukiant universalaus dizaino mokymuisi principus. Aiškinsimės kaip tikslingai numatyti ugdymo turinį vaikui turinčiam SUP.
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą mokykloje. Aiškinsimės mokytojo padėjėjo ir mokinio padėjėjo funkcijas grupėje, išryškinsime SUP padėjėjo vaidmenį, kaip švietimo pagalbos vaikui dalį.
Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius ir kt. (I dalis iš II planuojamų)
Seminare gilinsimės, kaip kuo įvairiau į(si)vertinti ir kurie būdai bei priemonės tinka esamai klasei, kaip panaudoti vertinimui mąstymo žemėlapius, koks vertinimo vaidmuo problemų sprendimu grįstame mokyme ir kt.
Sužinosite daugiau apie Kimochis programą, kurios integravimas reikšmingai prisideda prie vaikų charakterio ugdymo ir stiprinimo, kuris yra pagrindas sėkmingam socialiniam bendravimui.
Mokinio padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, mokosi bendrose klasėse. Tačiau be mokinio padėjėjo tai padaryti sunku. Akredituotos programos Nr.K213004690.
Mokymo tikslas – supažindinti su matematikos mokymo metodais ir principais, kurie matematikos žinias ir dėsnius pateikia vaizdžiai, remiantis visų pirma intuicija ir vaizdumu, paskui tik logika.
Kviečiame pedagogus, švietimo pagalbos specialistus, mokyklų administracijos atstovus į trijų dienų mokymus „Lytiškumo ugdymo tema Gyvenimo įgūdžių programos kontekste (1–4 klasėse)“. Mokymų programa akredituota, akreditacijos numeris K213003863. Mokymai gali būti apmokami iš mokykloms kvalifikacijai skirtų lėšų.
Gausite praktinės metodinės rekomendacijos, kokius dokumentus turėtų pildyti socialinis pedagogas ir kaip tai daryti teisingai.
Kalbos ugdymas(is) – integralus procesas, kuriuo siekiama, kad kiekvienas vaikas įvairiais raiškos būdais išreikštų save, sėkmingai įsitrauktų į žodinę ir nežodinę komunikaciją.
Seminare susipažinsime su galimomis prevencijos strategijomis bei elgesio taisymo metodais; aptarsime, kodėl svarbu formuoti klasės mikroklimatą bei bendravimo kultūrą, kuri leistų kiekvienam mokiniui jaustis vertingu bendruomenės nariu; dalinsimės gerosiomis savo darbinėmis patirtimis.
Nuo 2024 m. Vilniaus miesto mokyklose ispanų kalba įteisinta kaip trečioji arba antroji, o nuo 2026 – galima kaip pirmoji užsienio kalba. Ispanų kalbos mokymo specifika Lietuvoje nėra išsamiai pristatoma, aktualizuojama, tad pedagogams kyla poreikis išsamiau susipažinti su šios kalbos mokymo specifika.
Susipažinsite su kokybiškos pamokos organizavimo ypatumais ir rekomenduojamu kokybiškos pamokos standartu. Dalyvausite praktinėje veikloje, kurioje vertinsite lektoriaus parinktų filmuotų pamokų ištraukas, aptarsite 10 pamokų scenarijų.
Gilinsite savo žinias apie naujausius ugdymo metodus ir technologijų naudojimą pamokoje. Dirbtinis intelektas šiandien atveria naujas galimybes kurti dinamiškas ir interaktyvias pamokas, o aktyvūs mokymosi metodai padeda mokiniams geriau įsisavinti informaciją ir ją pritaikyti realiame gyvenime.
Kalbos ugdymas(is) – integralus procesas, kuriuo siekiama, kad kiekvienas vaikas įvairiais raiškos būdais išreikštų save, sėkmingai įsitrauktų į žodinę ir nežodinę komunikaciją.
Mokinio padėjėjų poreikis auga dėl „įtraukiojo ugdymo“ politikos, kuria siekiama panaikinti diskriminaciją ir visiems mokiniams suteikti vienodas švietimo galimybes. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, mokosi bendrose klasėse. Tačiau be mokinio padėjėjo tai padaryti sunku. Akredituotos programos Nr.K213004690.
Kalbos ugdymas(is) – integralus procesas, kuriuo siekiama, kad kiekvienas vaikas įvairiais raiškos būdais išreikštų save, sėkmingai įsitrauktų į žodinę ir nežodinę komunikaciją.
Kalbos ugdymas(is) – integralus procesas, kuriuo siekiama, kad kiekvienas vaikas įvairiais raiškos būdais išreikštų save, sėkmingai įsitrauktų į žodinę ir nežodinę komunikaciją.
Aptarisite Kimochis programos kiekvienos dalies edukacines veiklas ir pamokėles. Dalinsitės, kaip sekasi vesti Kimochis pamokėles, kokius metodus naudojate, kaip atrodo Kimochis socialinių įgūdžių ugdymo erdvė. Praktinių pamokėlių įsisamoninimas ir gebėjimas jas praktiškai pravesti ir įtvirtinti yra vienas svarbiausių veiksnių sėkmingam Kimochis programos įgyvendinimui
Kalbos ugdymas(is) – integralus procesas, kuriuo siekiama, kad kiekvienas vaikas įvairiais raiškos būdais išreikštų save, sėkmingai įsitrauktų į žodinę ir nežodinę komunikaciją.
Kaip išsaugoti savąsias ribas, atkurti vidinį balansą, iš kur semtis kantrybės ir vidinės stiprybės nepaprastai prasmingame, dažnai nepakankamai vertinamame pedagogo darbe?
Aptarsime kryptingą ugdymo svarbą specialiųjų poreikių vaikui, išsiaiškinsime įtraukiojo ugdymo modelio svarbą kuriant įtraukųjį ugdymą mokykloje. Aiškinsimės mokytojo padėjėjo ir mokinio padėjėjo funkcijas grupėje, išryškinsime SUP padėjėjo vaidmenį, kaip švietimo pagalbos vaikui dalį.
Kalbos ugdymas(is) – integralus procesas, kuriuo siekiama, kad kiekvienas vaikas įvairiais raiškos būdais išreikštų save, sėkmingai įsitrauktų į žodinę ir nežodinę komunikaciją.
Padėdami pedagogams integruoti darnaus vystymosi temas į ugdymo procesą ir pasiruošti Atnaujintų ugdymo programų įgyvendinimui, pagrindinio ugdymo mokytojus kviečiame į NEMOKAMAS kūrybines dirbtuves „Darnaus vystymosi temos ir kompetencijų raiška mokomuosiuose dalykuose“.
Kviečiame pasižiūrėti seminaro „Įvairių priklausomybių psichologinis supratimas, pagalbos galimybės“, lektorė Kamilė Borkovskienė, vaikų ir paauglių psichologė, vaizdo įrašą. Seminarą sausio 16 d. surengė „Hobiverse“.
700 metų Vilniui – 700 minučių trukmės mokymų maratonas mokytojams. Startas – sausio 5 d. 8 val. ryto. Tai 27–-ios viena po kitos sekančios edukacijos įvairiausiomis temomis – nuo profesinių įgūdžių iki gyvenimo būdo subtilybių.